Siden Wish...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

496 visninger
5 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. november 2016

mortilpige

Jeg er blevet præsenteret for siden Wish, og syntes at de har rigtig meget lækkert tøj. Både til ungerne, men også til mig selv 

Er blevet fortalt, at så længe at jeg holder pakkerne under 80,- pr pakke, så vil jeg ikke få problemerne med tolden. Altså at der ikke kommer ekstra afgift på..

Men hvor kan jeg læse mig til dette? Og hvad er jeres erfaring med denne side?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2016

alenemor42

Alt er fra Kina så størrelser er små og kvaliteten matcher med sikkerhed prisen ��

Anmeld Citér

8. november 2016

AnoMom

mortilpige skriver:

Jeg er blevet præsenteret for siden Wish, og syntes at de har rigtig meget lækkert tøj. Både til ungerne, men også til mig selv 

Er blevet fortalt, at så længe at jeg holder pakkerne under 80,- pr pakke, så vil jeg ikke få problemerne med tolden. Altså at der ikke kommer ekstra afgift på..

Men hvor kan jeg læse mig til dette? Og hvad er jeres erfaring med denne side?

Priserne passer til kvaliteten og ingen af tingene er testet for kræft og allergi fremkaldende kemikalier. 

Det er rigtigt med de 80 kr. Køber du for over skal du betale told hvis den bliver snuppet 

Anmeld Citér

8. november 2016

KatThyV

Jeg har handlet på både wish, mama og home masser gange og er rigtig glade for dem alle - også for kvaliteten 

alle mine vare er kommet indenfor den lovet leveringstid på nær én og der tilbageførte de pengene så snart jeg skrev til support. Der er dansk support 

der er noget med at hvis pakken koster over 80kr så kan du risikere at betale moms og hvis pakken er over 1150kr så kan der komme told på. 

Jeg er aldrig blevet taget i tolden! 

Det eneste jeg aldrig køber derinde fra er ting som mit barn skal have i munden! Men har købt sko, lamper, wallstickers, ting til hjemmet og udklædning osv. 

Tjek siden 'børneværelset' på Facebook og søg efter opslag med 'wish' så kommer der 1000+ opslag op med ting folk har købt 

Anmeld Citér

8. november 2016

Troldemommi

Du kan også se på aliexpress.com jeg har lige bestilt 3 udklædningskjoler derinde, og venter nu på de skal komme  

det er fedt at fragten er gratis 

Anmeld Citér

8. november 2016

hautecouture

Jeg har købtnogle ting derinde.. har bl.a. købt makeup. Derhar kvaliteten været svingende. Noget af det er super fint, andet er lidt mere la la  Har også købt 2 trøjer til mig selv. Den ene var meget lille i størrelsen - den skulle være oversize, men sidder som en almindelig sweater. Den anden er også en oversize sweater, men der passede størrelsen fint. Lige nu er jeg gravid i uge 31 og den sidder faktisk som en vente-trøje og npr baby er ude skal den nok være oversize som lovet  Har også købt en smule børnetøj til den kommende lillesøster. Det er tilgengæld KÆMPEstort i størrelserne. Så det gider jeg ikke købe mere af 

Wish har for mig været ok, men holder mig til at købe småting derinde fra fremover (huer, vanter, tørklæder osv.)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.