Ser skoldkopper sådan her ud? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2016

Tascha26

Maalene skriver:

Der er kommet en 11 stykker nu, så vi er nok bare ikke så hårdt ramt (ikke endnu i hvert fald)

Det er skoldkopper så håb dog på i får flere ellers kan man risikerer at kroppen ikke danne antistoffer nok og derfor kan rammes igen  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2016

Maalene

Tascha25 skriver:

Det er skoldkopper så håb dog på i får flere ellers kan man risikerer at kroppen ikke danne antistoffer nok og derfor kan rammes igen  

Det ville da lige være typisk 

Anmeld Citér

8. november 2016

mpr

Maalene skriver:

Hej piger 

Ja, som spørgsmålet lyder - er det her så en skoldkop? 

Hun havde fået den i morges da hun vågnede, og der er kun lige kommet en 3-4 stykker mere - synes jo der burde være kommet en hel del mere nu 

Hvis der kommer skorpe på så ja

Der behøver ikke komme ret mange, jeg havde 5 i ALT.

Anmeld Citér

8. november 2016

Tascha26

Maalene skriver:

Det ville da lige være typisk 

Hehe ja så hellere håb på at der kommer en del så i er ovre det  kender en der har haft skoldkopper 3 gange fordi der hver gang kun er kommet en 20 stykker

Anmeld Citér

8. november 2016

Maalene

mpr skriver:

Hvis der kommer skorpe på så ja

Der behøver ikke komme ret mange, jeg havde 5 i ALT.

Det er mærkeligt det er så forskelligt - priser mig også lykkelig for hun ikke er ramt hårdere, men hun skal jo helst være ramt "nok" til ikke at kunne få det igen

Anmeld Citér

8. november 2016

Maalene

Tascha25 skriver:

Hehe ja så hellere håb på at der kommer en del så i er ovre det  kender en der har haft skoldkopper 3 gange fordi der hver gang kun er kommet en 20 stykker

Hold da op  Ja, så må der dælme godt snart komme nogen flere, ville være synd for hende at skulle igennem det 3 gange

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.