Min dreng flyttede børnehave pga flytning for 5 mdr siden, Han skal starte i skole til august 17.
I den gamle børnehave var min dreng meget vellidt, var den der dreng der fik alle de andre børn til at grine og havde mange venner.
Efter han er skiftet har han ikke rigtig nogen venner, han er ked af det og mistrives. Vi har været til samtale med børnehaven som er enig og der skal en støtte pædagog på ham.
Problemer opstår pga mangel på kommunikation. Feks missede han en tur med tur gruppen fordi vi ikke var informeret om de skulle være der 1/2 time før den dag, og jeg kigger jævnligt på info siden hjemmefra. Der står meget info om hvad de laver osv men det drukner de relevante opslag, hvis de står der. Her har de åbenbart ingen varmeskabe, ingen info vi har fået, og pludselig finder vi ud af at de bare smider overtøj og jakker i en stor pose, resultatet at min dreng måtte ha en meget våd jakke på hjem.
Lige nu er jeg så ked af vi flyttede børnehave og ikke lod ham være det sidste 1/2 år i nuværende børnehave, og overvejer om lillebror skal i samme børnehave eller vi skal overveje noget andet selvom det er noget mere upraktisk
Anmeld
Citér