Akut svimmelhed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

405 visninger
7 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. november 2016

Mom

Profilbillede for Mom

Hej,

Vågnede natten til fredag, ved at jeg blev "lidt" svimmel, da jeg skulle vende mig i sengen. Fredag, lørdag og søndag var jeg blot svimmel, men ik mere end jeg kunne fungere. 

Jeg har tilbage i 2013 haft en omgang løse øresten, hvor jeg inden den diagnose blev MR scannet, da de gerne ville udelukke sclerose - og det blev udelukket. Jeg fik dengang nogle øvelser jeg kunne lave, som skulle hjælpe, og det gjorde det.

Nu i nat er svimmelheden blevet så slem, at jeg tumler rundt , og kan stort set ikke lave andet end at ligge ned. Jeg har i weekenden lavet øvelserne fra 2013, men svimmelheden er kun blevet værrer.

Nogle der har prøvet det samme, eller har et godt råd?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2016

Berta

Mom skriver:

Hej,

Vågnede natten til fredag, ved at jeg blev "lidt" svimmel, da jeg skulle vende mig i sengen. Fredag, lørdag og søndag var jeg blot svimmel, men ik mere end jeg kunne fungere. 

Jeg har tilbage i 2013 haft en omgang løse øresten, hvor jeg inden den diagnose blev MR scannet, da de gerne ville udelukke sclerose - og det blev udelukket. Jeg fik dengang nogle øvelser jeg kunne lave, som skulle hjælpe, og det gjorde det.

Nu i nat er svimmelheden blevet så slem, at jeg tumler rundt , og kan stort set ikke lave andet end at ligge ned. Jeg har i weekenden lavet øvelserne fra 2013, men svimmelheden er kun blevet værrer.

Kontakt din læge/ørelæge ��

Anmeld Citér

7. november 2016

Miti's mama

Kunne eventuelt være en betændelse på balancenerven i øret... ikke farligt, men kræver du kommer en tur forbi lægen. Flere i min familie har haft det, og bla min mormor lignende en drukkenbolt i et par uger indtil der var styr på det. Forhåbenlig er det ikke værre end det 

Anmeld Citér

7. november 2016

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Mom skriver:

Hej,

Min veninde oplevede der samme for to uger siden. Hun endte faktisk med at "falde om" og blev kørt på sygehuset. Det viste sig at være en blodprop ved øret.

Go' bedring.

Anmeld Citér

7. november 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79

Min kæreste har lige haft øresten og han fik og var svimmel i en uges tid, inden han havde det ok igen. Vh stine

Anmeld Citér

7. november 2016

2721

Jeg syntes helt klart du skal ringe tilmdim læge og få en tid. God bedring

Anmeld Citér

7. november 2016

Mom

Profilbillede for Mom

1000 tak for jeres svar - jeg vil ringe til min læge i morgen. Ørelægen har desværre 8 ugers ventetid

Anmeld Citér

7. november 2016

2721

Mom skriver:

1000 tak for jeres svar - jeg vil ringe til min læge i morgen. Ørelægen har desværre 8 ugers ventetid

Seriøst?

vores ørelæge kan skaffe en akuttid samme dag. Håber lægen kan hjælpe dig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.