lægen hvornår ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

420 visninger
2 svar
0 synes godt om
7. november 2016

Anonym trådstarter

Hej

først lidt forhistorie.

førhen var min cyklus meget ustabil og der kunne gå alt mellem 25-45 dage mellem mens..

efter jeg fødte min datter for 3 år siden har min cyklus ligget stabilt på 28 dage. Jeg fødte min søn for 6 måneder siden og igen har alle cyklus været på 28 dage.. Nu er jeg så "gået" over tid. Jeg skulle have haft min mens 1 now. Har taget test den 3 now der var negativ og endnu en her til morgen som var bragende negativ. Ikke engang antydningen af en skyggestreg.. 

Det skal lige siges at vi har fået hjælp til at blive gravid med begge børn så chancen for graviditet af os selv er meget lav..

Jeg er 30 år og ved fra sidste behandling at jeg stadig har masser af æg.. 

Men hvad gør jeg nu?? Hvornår kontakter jeg evt. lægen ??

Nogen der har prøvet noget lignende ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2016

AnoMom

Anonym skriver:

Hej

først lidt forhistorie.

førhen var min cyklus meget ustabil og der kunne gå alt mellem 25-45 dage mellem mens..

efter jeg fødte min datter for 3 år siden har min cyklus ligget stabilt på 28 dage. Jeg fødte min søn for 6 måneder siden og igen har alle cyklus været på 28 dage.. Nu er jeg så "gået" over tid. Jeg skulle have haft min mens 1 now. Har taget test den 3 now der var negativ og endnu en her til morgen som var bragende negativ. Ikke engang antydningen af en skyggestreg.. 

Det skal lige siges at vi har fået hjælp til at blive gravid med begge børn så chancen for graviditet af os selv er meget lav..

Jeg er 30 år og ved fra sidste behandling at jeg stadig har masser af æg.. 

Men hvad gør jeg nu?? Hvornår kontakter jeg evt. lægen ??

Nogen der har prøvet noget lignende ?

Du afventer en uges tid og tester igen :-) 

min cyklus har også altid ligget stabilt men skulle gå næsten 14 dage over tid før jeg testede positivt :-)

Anmeld Citér

8. november 2016

Anonym trådstarter

ok så venter jeg og ser.

Tænker du at jeg så kontakter lægen om en uge hvis den stadig er negativ ?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.