hej
jeg skriver fordi jeg er helt vildt forvirret og håber at nogle kan hjælpe da jeg ikke føler min læge gør
jeg har ikke haft mens i 3 måneder har taget 4 graviditetstest som alle er negative det er halvanden måneden siden jeg tog den 4 test jeg har taget 5,5 kg på siden sidste mens jeg er begyndt at mærke bobler i maven når jeg går i seng og ligger på ryggen det er kun når jeg ligger på ryggen og slapper af jeg kan mærke dem og kun nogle få gange når jeg sidder ned har snakket med min læge men kun i telefonen han har ikke set mig eller undersøgt mig i de 3 måneder han har sagt han er sikker på jeg ikke er gravid grundet de negative test han har der i mod henvist mig til en celleprøve hvilket jeg ikke forstår? jeg har aldrig været gravid så ved ikke hvordan det føleles eller mærkes er bare så forvirret håber på et svar der kan hjælpe mig?
på forhånd tak
mvh cc
Lisbeths svar
Hej Kære du!
Forstår godt du er forvirret og ikke ved hvad som sker i din krop,.
Menstruation kan godt være forsinket i månedsvis af flere grunde derfor er det vigtigt at blive undersøgt grundigt.
Du skal undersøges hos din læge ., ikke kun en snak.Han kan se om alt ser fint ud, lave en smear, og få taget diverse blodprøver.
Finder han ikke selv ud af årsagen, skal du videre til en gynækolog.
Jeg tror ikke du er gravid , med negative tests .
Held og lykke med hurtigt at blive undersøgt.
Varme Hilsner
Lisbeth Jess
Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.
Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk
Anmeld
Citér