Gode ideer til Foto - julegave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

Du kan fint scanne billederne ind. Det har vi gjort mange gange og giver et godt resultat.

Google evt billeder så finder du flere steder hvor du kan lave dem og til meget forskellige priser. 

Vi har lige fået lavet et billed på lærred. Det kostede 180 inkl fragt i størrelse 40×40.

Det kan godt betale sig at kigge lidt rundt på nettet.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2016

EnGodMor

Scanne dem ind og ligge på et stick, gå ind i ekspert der har de en maskine til fremkalde af billeder i alle størrelser, og du får billederne med med det samme. 

Og det koster fx 15 kr for et billede der er 13×18  (kan ikke huske det præcist) men det er overhovedet ikke dyrt.

Anmeld Citér

7. november 2016

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor
Årgangs Mor skriver:

Det er ikke lovligt Pga copyright  

Det billede hun har købt må hun vel gerne scanne ind og forstørre 

Anmeld Citér

7. november 2016

MorDk

scan dem ind og få lavet akrylglas eller  bare rammet flot ind.

Anmeld Citér

7. november 2016

cnmigo

Jeg må jo gå ud fra at de billeder jeg har har - og købt og betalt for - er MINE. Så må jeg vel også "masseproducere" dem hvis jeg har lyst. ?

Men tak, det vil jeg overveje, var i tvivl om de var noget værd efter indscanning - rent kvalitetsmæssigt.

Tror en forstørrelse er bedre end de små, så det vi jeg kigge lidt rundt efter, tak

Tillægsspørgsmål - skal det være begge billeder af hver, eller kun det ene?

Og i så fald hvilket?

Anmeld Citér

7. november 2016

Kløver

Mulllesmor skriver:

Det billede hun har købt må hun vel gerne scanne ind og forstørre 

Nej det må man ikke, netop pga copyright loven, de har alle rettigheder på billedet og derfor skal man købe billedet i de ønskede størrelser hos den fotograf hvor man har fået taget billedet  

Anmeld Citér

7. november 2016

Kløver

cnmigo skriver:

Jeg må jo gå ud fra at de billeder jeg har har - og købt og betalt for - er MINE. Så må jeg vel også "masseproducere" dem hvis jeg har lyst. ?

Men tak, det vil jeg overveje, var i tvivl om de var noget værd efter indscanning - rent kvalitetsmæssigt.

Tror en forstørrelse er bedre end de små, så det vi jeg kigge lidt rundt efter, tak

Tillægsspørgsmål - skal det være begge billeder af hver, eller kun det ene?

Og i så fald hvilket?

Se mit svar ovenfor, men det må man ikke  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.