fødselsdagsgave, 40 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

123 visninger
2 svar
1 synes godt om
6. november 2016

Anonym trådstarter

vi er inviteret til 40 års fødselsdag hos min søster, og vi har takket ja tak, men nu er jeg kommet i tanke om at vi da ikke kan komme tomhændet...  men, men, men, hvad pokker skal vi dog give hende?...

hende og hendes mand står desværre og skal skilles, så jeg tænkte på at jeg så "bare" ville give hende penge, da vi ikke ved noget om hvor meget (og hvilke) af deres nuværende ting som hun får med sig - men kan vi godt tillade os det?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2016

Berta

Anonym skriver:

vi er inviteret til 40 års fødselsdag hos min søster, og vi har takket ja tak, men nu er jeg kommet i tanke om at vi da ikke kan komme tomhændet...  men, men, men, hvad pokker skal vi dog give hende?...

hende og hendes mand står desværre og skal skilles, så jeg tænkte på at jeg så "bare" ville give hende penge, da vi ikke ved noget om hvor meget (og hvilke) af deres nuværende ting som hun får med sig - men kan vi godt tillade os det?

Plejer I at give penge gaver? Vil hun blive glad for det?

Jeg ville give hende noget lækkert til hende selv - som hun kan nyde nu hun står i en træls skilsmisse.

Plejeprodukter hvis hun er glad for det. Smykker. 

Eller et gavebevis til wellnes evt inkl brunch med dig hvis du tror hun har lyst og overskud til det nu. 

Jeg vil til enhver tid foretrække en gave fremfor penge. Men vi er jo forskellige. 

Berta 

Anmeld Citér

6. november 2016

Anonym trådstarter

Berta skriver:

Plejer I at give penge gaver? Vil hun blive glad for det?

Jeg ville give hende noget lækkert til hende selv - som hun kan nyde nu hun står i en træls skilsmisse.

Plejeprodukter hvis hun er glad for det. Smykker. 

Eller et gavebevis til wellnes evt inkl brunch med dig hvis du tror hun har lyst og overskud til det nu. 

Jeg vil til enhver tid foretrække en gave fremfor penge. Men vi er jo forskellige. 

Berta 

vi bor i hver vores landsdel, og giver ikke fødselsdags- eller julegaver til hinanden.

hun har perioder hvor hun går med smykker, og så perioder hvor hun ikke går med smykker - og det er altid en ny stil.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.