Hej med jer..
Sagen er den, at jeg er ved min 4. Cyklus og har endnu ikke kunne teste en helt positiv ægløsningstest. Jeg har app'en Clue og den fortæller mig, at jeg burde have ægløsning d.7/11 altså på mandag, men allerede på tredie dagen efter min mens, havde jeg murren og ondt, så begyndte at teste, der kom to stregen, men ikke på nogen af dem var teststregen tydligere end kontrolstregen, faktisk har nogle af dem også været mere utydeligere end andre, så der har altså ikke været et mønster i at de stiger i styrke jo længere jeg kommer hen. 8 dagen efter mens sluttede havde jeg ægløsningsslim, som dog var brunligt. Dagen efter var testen tæt på positiv, men stadig ikke positiv. Imorges da jeg testede var der to stregen men slet ikke i nærheden af at være tydelig nok. Så måske har jeg faktisk haft ægløsning d.4, hvor slimet kom. Jeg er bare rigtig træt af ikke at kunne ramme den, så jeg ved om jeg har tidligere ægløsning end min app siger, måske skal jeg bare lytte efter min krop, som jo faktisk sender mig nogle ret tydlige signaler, det er bare øv fordi jeg måske satsede for meget på Clue, da jeg også syntes at ægløsning 8 dage efter mens var tidligt, så vi har ikke sexet de to dage før d.4 og nu er symptomer ved at forsvinde.
Har I nogle gode råd? Ved at godt jeg kan tage min temp. men det tror jeg virkelig jeg vil få svært ved at få gjort, men det kan være en mulighed, men er det så hver morgen hele måneden eller? Ydermere mere, er det så ikke meningen at Clue appen skal kunne rette ind, hvis jeg taster ægløsning d.4 istedet for d.7? Så den ved næste cyklus viser ægløsningen tidligere end den ville hvis jeg ikke skrev noget i den? Det kan jeg nemlig ikke umiddelbart få den til.crying
Der er en måske vigtig faktor der kan spille ind her, jeg drikker nemlig utrolig meget vand i løbet af dagen omkring 3 liter, pga noget medicin jeg tager, så det er svært at lade vær med, det kam måske have betydning for styrken af stregerne!? Derfor har jeg også testet om morgen (og aften) men der er jo også noget om, at det ikke er ret godt at teste om morgenen!? Søger lidt eksperthjælp her, så håber nogle vil give sig tid til at give et råd ned på vejen
ps: har sat billede af mine seneste test på
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld
Citér