Smerter i hoften -gravid uge 10

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.054 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. november 2016

Anonym trådstarter

Jeg er 2. Gangs gravid. Og har de sidste dage haft ondt i hoften, som om at jeg har et kæmpe blåt mærke der går igennem højre hofte. 

Døjede slet ikke med det i sidste graviditet. 

Og tænker at det selvfølgelig går over igen meget snart. ? 

Men synes da det er mærkeligt at have ondt der, når jeg ikke havde det sidste gang 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2016

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er 2. Gangs gravid. Og har de sidste dage haft ondt i hoften, som om at jeg har et kæmpe blåt mærke der går igennem højre hofte. 

Døjede slet ikke med det i sidste graviditet. 

Og tænker at det selvfølgelig går over igen meget snart. ? 

Men synes da det er mærkeligt at have ondt der, når jeg ikke havde det sidste gang 

Hej. 

Jeg er også 2. Gangs gravid. Første gang havde jeg heller ikke smerter før sidst i graviditeten. 

Her 2. Gang blev jeg faktisk sygemeldt (uge 15) i 14 dage fordi jeg havde så mange smerter i ryggen, lænden og hofterne. Jeg vidste heller ikke hvorfor det gjorde så ondt så tidligt denne gang. 

Min læge mente at det er fordi at man som førstegangsgravid har mere tid til sig selv og kan pleje sin krop, træne og lægge sig ned hvis man har brug for det. Det kan man ikke 2. Gang når man har et barn man skal tage sig af. Desuden er ens krop også ældre når man bliver gravid anden gang og generelt er 2. Og 3. Gangs graviditeter hårdere en den første. 

Jeg er nu deltidssygemeldt, da jeg ikke kan klare fuldtids. 

Tal med din læge om dine problemer. Held og lykke. 

Anmeld Citér

7. november 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej. 

Jeg er også 2. Gangs gravid. Første gang havde jeg heller ikke smerter før sidst i graviditeten. 

Her 2. Gang blev jeg faktisk sygemeldt (uge 15) i 14 dage fordi jeg havde så mange smerter i ryggen, lænden og hofterne. Jeg vidste heller ikke hvorfor det gjorde så ondt så tidligt denne gang. 

Min læge mente at det er fordi at man som førstegangsgravid har mere tid til sig selv og kan pleje sin krop, træne og lægge sig ned hvis man har brug for det. Det kan man ikke 2. Gang når man har et barn man skal tage sig af. Desuden er ens krop også ældre når man bliver gravid anden gang og generelt er 2. Og 3. Gangs graviditeter hårdere en den første. 

Jeg er nu deltidssygemeldt, da jeg ikke kan klare fuldtids. 

Tal med din læge om dine problemer. Held og lykke. 

Kan slet ikke overskue hvis jeg skulle være sygemeldt eller noget nu! Men tænker at jeg lige ser tiden lidt an og håber at det går væk når vores datter ikke kravler så meget på mig mere:-)

tanken om at skulle have kroniske smerter i en graviditet er absolut skræmmende det gider jeg absolut ikke  

må hellere snakke med lægen hvis det fortsætter i næste uge!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.