Svag positiv test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.750 visninger
15 svar
2 synes godt om
6. november 2016

Anonym trådstarter

Hej herinde.

jeg har taget cirka 6 test indenfor 2 dage. Første dag blev de meget svagt positive men efter 30 min først. Jeg har til morgen taget igen og den ser sådan her ud (billede vedhæftet) indenfor 5 min. 

Jeg er i tvivl om jeg tror på det eller om den stadig er for svag. Vi har tidligere prøvet at blive gravide og har aldrig tidligere lavet en svag positiv uden at være gravid. Mistede i uge 7 sidste gang. Vi prøver ikke rigtigt pt så jeg aner ikke hvor i min cyklus jeg rigtigt er. Så om det er tidligt at teste aner jeg ikke. Er meget uregelmæssig. 

Hvad synes i? :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2016

Cassandra

Anonym skriver:

Hej herinde.

jeg har taget cirka 6 test indenfor 2 dage. Første dag blev de meget svagt positive men efter 30 min først. Jeg har til morgen taget igen og den ser sådan her ud (billede vedhæftet) indenfor 5 min. 

Jeg er i tvivl om jeg tror på det eller om den stadig er for svag. Vi har tidligere prøvet at blive gravide og har aldrig tidligere lavet en svag positiv uden at være gravid. Mistede i uge 7 sidste gang. Vi prøver ikke rigtigt pt så jeg aner ikke hvor i min cyklus jeg rigtigt er. Så om det er tidligt at teste aner jeg ikke. Er meget uregelmæssig. 

positiv 

Anmeld Citér

6. november 2016

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
Anonym skriver:

Hej herinde.

Den er positiv Tillykke 

Anmeld Citér

6. november 2016

God-mor

Anonym skriver:

Hej herinde.

Tillykke den er da positiv

Anmeld Citér

6. november 2016

Frk.S

Den er da positiv - tillykke. 

Anmeld Citér

6. november 2016

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar.. tør ikke helt tro på det.. sidst var den ikke så svag. Men der vidste jeg jo også hvor jeg var henne i cyklus.. jeg håber i har ret 

Anmeld Citér

6. november 2016

Anonym trådstarter

Har taget en test af anden type, den viser det samme men dog lidt længere tid om at vise sig men indenfor 10 min 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

6. november 2016

FrøMor

Den ser positiv ud herfra ;-) Tillykke, håber det holder ved 

Anmeld Citér

6. november 2016

Anonym trådstarter

MommyX2 skriver:

Den ser positiv ud herfra ;-) Tillykke, håber det holder ved 

Tak, det håber jeg også. Nu det ikke holdte for mig i min første graviditet 

Anmeld Citér

6. november 2016

FrøMor

Anonym skriver:

Tak, det håber jeg også. Nu det ikke holdte for mig i min første graviditet 

Ja, det læste jeg godt. Det er jeg ked af at høre.

Den ser positiv ud så jeg vil sige vent måske et par dage eller bare i morgen og prøve igen hvis du vil være helt 100% sikker.

Krydser fingre for dig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.