Er denne positiv (ÆL)?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

264 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. november 2016

Anonym trådstarter

Hej med jer. Jeg er meget i tvivl, er denne ægløsningstest positiv eller kun på vej til at blive det? Det skal siges at jeg havde drukket en hel del vand inden jeg tog testen og læste bagefter at det ikke var så smart 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej med jer. Jeg er meget i tvivl, er denne ægløsningstest positiv eller kun på vej til at blive det? Det skal siges at jeg havde drukket en hel del vand inden jeg tog testen og læste bagefter at det ikke var så smart 

Det første billede var fra igår, dette er fra idag

Anmeld Citér

5. november 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det første billede var fra igår, dette er fra idag

Som er fra om morgenen, da jeg ikke havde drukket noget. Men det er svært for mig at teste på andre tidspunkter, hvis jeg ikke må have drukket ret meget inden, da jeg stort set drikker 3 liter vand i løbet af en dag

Anmeld Citér

5. november 2016

Muhmi

Den ser ikke helt ud til at være der endnu

Anmeld Citér

6. november 2016

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Den ser ikke helt ud til at være der endnu

Nej, desværre.. jeg må teste videre

tak og tilbage til dig

Anmeld Citér

6. november 2016

Anonym

Anonym skriver:

Som er fra om morgenen, da jeg ikke havde drukket noget. Men det er svært for mig at teste på andre tidspunkter, hvis jeg ikke må have drukket ret meget inden, da jeg stort set drikker 3 liter vand i løbet af en dag

Har også været meget i tvivl om mine når de så sådan ud, men da jeg så fik en der var positiv var jeg overhovedet ikke i tvivl om den var positiv, hvis der ikke står at du ikke må ha drukket noget må du gerne, min pos test var taget om eftermiddagen hvor jeg både havde spist og drukket inden 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.