Eksperthjælp: Gravid trods menstruation ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

789 visninger
0 svar
0 synes godt om
5. november 2016

Lisbeth Jess

Hejsa??

Jeg er en der ønsker graviditet. Men men men.... jeg er ikke på p-piller.

jeg har d 2 oktober været sammen med en fyr(med beskyttelse)

hvor jeg siden har været ret dårlig med kvalme og nogen dage ikke rigtig appetit, jeg har følt nogen menstrationslign smerter ret ofte siden. Og undskyld på forhånd, haft dårlig mave hver morgen. Havde 2 dage i træk lyst til syltede drueagurker hvilket jeg aldrig har spist. Jeg sover i øjeblikket ret dårligt om natten.

d.14 oktober for jeg så min menstration(tror jeg) den vare 7 dage som det plejer. Som vil sige det sluttede d. 20 oktober

min cyklus er på ca.29 dage.

Har så Idag d 5 november, fået blødning,(ved ikke om det er menestration) men det vil sige at det er 5-6 dage før forventet menestration.

så mit spørgsmål lyder; hvad kan det være? Kan jeg være gravid selvom jeg har haft alm menestration? Eller kan det være indbildning med de symptomer jeg har?

Lisbeths svar

Hej !

Ja du kan godt være gravid selvom der kommer en menstruation.

Det kræver, du har dyrket ubeskyttet sex. Som jeg læser dit spørgsmål var I beskyttet.?

Du har formentlig taget en graviditetstest ?

Den blødning du nu beskriver tolker jeg som ægløsnings blødning.

Hvis graviditetstesten er negativ, så tror jeg ikke du er gravid  symptomerne kan skyldes dit maveonde.

Det er ikke videnskabeligt bevist, alligevel kan ønsket om graviditet godt udvise forskellige symptomer derpå.

Håber det hele ordner sig  på den for dig bedste måde.

Varme Hilsner 

Lisbeth Jess

Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.

Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.