hvor hurtigt blive i gravid igen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

343 visninger
5 svar
2 synes godt om
5. november 2016

prinsesse2016

Hej piger

Hvor hurtigt bliver i gravid igen efter i har får nummer 1.

Her hjem har vi en datter på 5 uger snart 6 uger. Og vi tro måske vi er gravid igen meget hurtigt. 

Men jeg synes det er lidt for tidligt at, vi skal have barn nummer 2. Hvis jeg er gravid igen. Jeg vil nemlig gerne kunne have 1 barn. Men min kæreste vil gerne have en mere på et eller andre tidspunker. fordi han er nemlig enebarn. 

men ville hører hvornår i bliver gravid igen. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2016

Spirrevip

prinsesse2016 skriver:

Hej piger

Her hjem har vi en datter på 5 uger snart 6 uger. Og vi tro måske vi er gravid igen meget hurtigt. 

Men jeg synes det er lidt for tidligt at, vi skal have barn nummer 2. Hvis jeg er gravid igen. Jeg vil nemlig gerne kunne have 1 barn. Men min kæreste vil gerne have en mere på et eller andre tidspunker. fordi han er nemlig enebarn. 

Altså nu har jeg ikke selv været gravid eller noget, men er der ikke noget med at man ikke gerne må have sex de første 8 uger efter fødslen? Eller hvor man i hvertfald skal bruge kondom?

Anmeld Citér

5. november 2016

lineog4

Jeg blev gravid igen efter nummer 2 efter 3 mnd, dvs. kr2( fik mens 28 dage efter fødsel (var fordi jeg havde fået mælkestoppiller jeg fik den så hurtigt vil jeg tro for ellers har der varer meget længere med de andre før jeg fik mens), havde endnu en cyklus på 28 dage og blev så gravid i den næste. 

Men med en trold på 6 uger, tænker jeg om hvorfor du er mistænksom? Her du haft mens endnu? Er den udeblevet eller har du andre tegn. For både udeblevet mens og tegn kan sagtens handle om hormoner og din krop der er i find mig selv fase.

Anmeld Citér

5. november 2016

lineog4

Spirrevip skriver:

Altså nu har jeg ikke selv været gravid eller noget, men er der ikke noget med at man ikke gerne må have sex de første 8 uger efter fødslen? Eller hvor man i hvertfald skal bruge kondom?

De anbefaler ingen sex uden kondom før barselsflåden er færdig. Så er der bogen der siger 8 uger for så har man været ved lægen og set det hele er okay, men man kan sagtens før hvis barselsflåden er slut. 

Anmeld Citér

5. november 2016

Kløver

prinsesse2016 skriver:

Hej piger

Jeg har 14 mdr imellem nr 1 og 2, 26 mdr imellem nr 2 og 3 og 13 mdr imellem nr 3 og 4  

Anmeld Citér

5. november 2016

FrkLarsen

prinsesse2016 skriver:

Hej piger

Her hjemme kommer der til at være 6 år og 3 mdr i mellem vores børn 

Jeg synes ikke vi havde et behov for at få en lille ny igen så hurtigt efter nr 1 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.