Anonym skriver:
Jeg står i en lidt special situation, hvor jeg virkelig er nervøs for at fortælle min chef at jeg er gravid!! Jeg skal i scanning om ca to uger. Men fordi vi skal på ferie dagen efter scanning havde jeg tænkt at fortælle min chef det nu her inden tid.
Men jeg startede på mit nye job 1. August og er snart tre måneder henne
hvordan dælen får jeg det fortalt? Sådan at de ikke tænker at jeg bare har fået det job for at kunne blive gravid? Var slet ikke nervøs sidste gang jeg fortælle det til tidligere chef. Men denne her gang er jeg virkelig meget nervøs
hjælp søges med kyshånd, for er virkelig nervøs!!! 

Jeg startede job 1 Juli. 3 måneders prøvetid er overstået, men venter dog stadig, på fastansættelsens kontrakten jeg skal underskrive, da der er meget travlt i branchen. Jeg blev gravid lige efter. Vidste jeg dog ikke. Jeg er i dag 15 uger henne. Graviditeten er slet ikke planlagt. Min chef ved intet endnu og siger intet før om en måneds tid (hvis jeg kan skjule det så længe, har fået meget stor mave allerede) Jeg synes godt du kan vente med, at fortælle det til efter ferien. Men husk man skal have været ansat et hvis antal tid, før de ikke må fyre dig. Mener det er 3 måneder, og så må man ikke fyre en gravid. Dog ikke hæng mig op på det.
Du ønskes stort tillykke med graviditeten. Og held og lykke fremover. Og tillykke med det nye job.
Anmeld
Citér