helle hansen c skriver:
Hej alle
Som overskriften siger.. så har jeg lige fået konstateret pco. Jeg er bare rigtig ked af den melding, da min søster også har det og det tog hende 3 år at få mine dejlige niecer og nevøer. De kunne se på ultralydsscanning at jeg havde nogle små cyster (tror jeg hun kaldte dem)
Jeg venter nu på at skal igennem nogle blodprøver. Jeg døjer hverken med hårvækst, overvægt eller udebleven menstruation. Tværtimod.. jeg bløder hver anden uge i mellem 2-3-4-5 dage..
hvad er fremtidsudsigterne? Nogle der har nogle gode råd til at blive gravid eller nogle solskinshistorier de vil dele?
Jeg har også pco, og med alle de ekstra bonus gener du beskriver
Det tog ikke ret lang tid at blive gravid, da jeg først kom i gang med den rette kost. Og vi gik ikke alvorligt til værks, så at sige, droppede bare kondomerne. Jeg havde prøvet inden da med min eks, og der skete intet i de par år vi prøvede (hans tests var i øvrigt fine). Så jeg er ret overbevist om at den rette kost gjorde en stor forskel for mig.
Ved ikke om du tager p-piller, men det er nok noget lægen vil anbefale, for at få hormonerne i balance inden du prøver at blive gravid, det er vist nok ret almindeligt. Så din cyklus kan bringes i orden. Jeg har desværre ingen erfaring med den del.
Men der er jo faktisk en hel del kvinder der har pco, og er mødre. Det behøver ikke at betyde det bliver rigtig svært eller umuligt. Det er noget der kan gøres noget ved. Der er nok en del værre fertilitets udfordringer man desværre kan have. Håber det bedste for dig og at du får den rette behandling 
Anmeld
Citér