Dag 49 - ømme nippels

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.136 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. november 2016

Anonym trådstarter

Jeg er ved at blive lettere sindssyg - min cyklus er i dag på 49 dage... Ingen tegn på mens andet end jeg kan mærke at der sker et eller andet i underlivet  

MEN jeg vågner så med ret ømme nippels her til morgen - læser jeg på nettet kan det jo være både mens som er på vej, ægløsning og graviditet.. Så det er svært at sige, hvad det skyldes. Håber selvfølgelig på graviditet  

Har nogen af jer nogen erfaring med det? Synes godt nok det er øv, at skulle gå og vente så lang tid.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2016

Pianisten

Har du taget en test? Jeg havde selv, og har stadig, mega ømme nipples fra nærmest det sekund jeg blev gravid  Er i dag 10+5

Anmeld Citér

4. november 2016

Anonym trådstarter

Pianisten skriver:

Har du taget en test? Jeg havde selv, og har stadig, mega ømme nipples fra nærmest det sekund jeg blev gravid  Er i dag 10+5

Ja testede for 2 dage siden og den var negativ. Men tænker at teste igen i morgen  

Anmeld Citér

7. november 2016

Smykke

Jeg er i præcis samme situation! Jeg er på dag 39 i min cyklus dog har jeg lige fået konstateret PCO og en mild udgave så vidt jeg kan forstå. Jeg vågnede for 5 dage siden med ømme brystvorter og har det stadig. Yderligere har jeg lettere mens smerter og det har stået på ca lige så længe. Jeg har testet et par gange og senest i dag, men er hverken gravid eller har ÆL.

Er det sket noget nyt hos dig? kan se det er lidt dage siden, at du sidst skrev.

Anmeld Citér

7. november 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Jeg er ved at blive lettere sindssyg - min cyklus er i dag på 49 dage... Ingen tegn på mens andet end jeg kan mærke at der sker et eller andet i underlivet  

MEN jeg vågner så med ret ømme nippels her til morgen - læser jeg på nettet kan det jo være både mens som er på vej, ægløsning og graviditet.. Så det er svært at sige, hvad det skyldes. Håber selvfølgelig på graviditet  

Har nogen af jer nogen erfaring med det? Synes godt nok det er øv, at skulle gå og vente så lang tid.. 

Jeg er i dag på dag 65. Synes det er virkelig irriterende. Ved det er på grund af stress at den er forsinket,  men venter dog stadig mens hver dag. Har som dig også tolket på diverse symptomer og testet for graviditet, men nu er jeg bare nået dertil at mens gerne må komme. 

Er du for nylig stoppet på p-piller? Eller måske i en stressende periode, som jeg? Der kan være forskellige grunde til uregelmæssig mens. 

Fx efter pille stop kan der gå op til 6-12 måneder før regelmæssig mens. 

Anmeld Citér

7. november 2016

Smykke

Det er godt nok også en lang cyklus du har! Irriterende, hvis ikke vi er gravide, kan vi så ikke bare få den mens, så vi kan få vished

Ja jeg stoppede på p-piller d.5/8 og ventede derfter langtid på min cyklus. Jeg havde dog også ømme brystvorter sidst i perioden op til, men det varede ikke helt så længe, som jeg lige husker det. Jeg er med stor sandsynlighed ikke gravid, det er svært ikke at håbe Jeg forstår heller ikke helt, hvordan jeg kan have lette mens smerter i så langtid uden at den så kommer... men men jeg må vel som dig bare vente med tålmodighed 

Anmeld Citér

8. november 2016

Anonym trådstarter

Jeg har stadig ikke fået mens, så cyklus er på dag 53  

Testede i søndags, men negativ.. Smed p-pillerne d. 8/8 - 16, så det er 3 måneder siden og har kun haft én naturlig mens, som kom på dag 35.

Anmeld Citér

8. november 2016

Morlivet.dk

P-piller kan desværre rode gevaldigt rundt i ens cyklus, og der kan gå længe (meget længere end jeg havde forventet), før man får en regelmæssig cyklus eller i det hele taget ægløsning efter p-pillestop. 

For mig tog det 8 måneder efter p-pillestop at blive gravid - med lange, uregelmæssige cyklusser. Det har jeg skrevet lidt om her: Den lange ventetid

Hilsen én, der i dag er 26+4 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.