Erfaring med hgc måling søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

850 visninger
6 svar
1 synes godt om
4. november 2016

Anonym trådstarter

Hej

har lige brug for lidt ekspertise.

jeg har fået taget 2 blodprøver for at tjekke stigningen i hcg, da jeg søndag/mandag blødte lidt. Og der kom også meget lidt i dag fredag.

de to målinger viser

tirsdag 540 (5+5)

torsdag 780 (6+0)

så den er jo ikke fordoblet, men stiger dog.

sekretæren sagde den første så fin ud,og at det var godt den steg. Hun vidste dog ikke om det så ok ud når den ik var fordoblet, så venter på svar fra læge.

men i mellemtiden, har i så erfaringer??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2016

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Er du sikker på du er i uge 5?

For et hcg på 500 i uge 5 er desværre så lavt,at det næsten ikke er forenelig med en levedygtigt graviditet.

Et hcg på 500 svare til 4+5.

Men der er ikke andet at gøre,end at tage flere blodprøver,og evt scanne om 1 uges tid.

Jeg krydser finger for dig,men min erfaring med lavt hcg uden korrekt stigning,er desværre ikke gode.

Anmeld Citér

6. november 2016

Anonym trådstarter

Mor_til_3_unger skriver:

For et hcg på 500 i uge 5 er desværre så lavt,at det næsten ikke er forenelig med en levedygtigt graviditet.

Men der er ikke andet at gøre,end at tage flere blodprøver,og evt scanne om 1 uges tid.

Jeg krydser finger for dig,men min erfaring med lavt hcg uden korrekt stigning,er desværre ikke gode.

Nej det er også min frygt.

skal have målt igen mandag.

lægen skrev dog at tallene var ok for uge 6 og at det ik var alle som forboblede så tidligt.

kan kun se tiden an, men øv hvor er det ikke rart

Anmeld Citér

8. november 2016

Anonym trådstarter

Mor_til_3_unger skriver:

Den er nu steget til over 1800 (6+4) ved ik hvad jeg skal tro og håbe..

Anmeld Citér

8. november 2016

Tascha26

Anonym skriver:

Den er nu steget til over 1800 (6+4) ved ik hvad jeg skal tro og håbe..

Den er da steget en del, men tænker stadig ikke det er særlig højt i forhold til hvor langt du er henne .. måske du bare danner hcg langsomt? Hvad siger din læge?

Anmeld Citér

8. november 2016

Anonym trådstarter

Tascha25 skriver:

Den er da steget en del, men tænker stadig ikke det er særlig højt i forhold til hvor langt du er henne .. måske du bare danner hcg langsomt? Hvad siger din læge?

Hun siger normal området for 6+ er 1000-20.000, så hun mener det er ok, men måler igen i morgen.

åhh følelsesmæssig rutchetur

Anmeld Citér

8. november 2016

Tascha26

Anonym skriver:

Hun siger normal området for 6+ er 1000-20.000, så hun mener det er ok, men måler igen i morgen.

åhh følelsesmæssig rutchetur

Krydser for det er som det skal være mon ikke det er det når lægen siger det. 

Jeg har dog ikke nogle af mine tal at sammenligne med udover fra uge 8+0 hvor det var 42000 . 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.