Hvad er covenience produkt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

472 visninger
4 svar
4 synes godt om
3. november 2016

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

hvordan ville du beskrive fænomenet:

covenience produkter indenfor madvarer?

jeg kan godt google og få en masse på engelsk og alt muligt men det er svært at finde en konkret beskrivelse af det...

og jeg skal bruge det til min opgave...

jeg kan ikke finde afsnittet i min slagterbog selvom der står i min opgavebeskrivelse at der skal være et...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Wampires skriver:

jeg kan godt google og få en masse på engelsk og alt muligt men det er svært at finde en konkret beskrivelse af det...

jeg kan ikke finde afsnittet i min slagterbog selvom der står i min opgavebeskrivelse at der skal være et...

F.eks. champignoner der er skåret ud, stegt bacon, mad der bare skal i ovnen og så er der serveret. Vil jeg tro, uden at have sat mig ind i det på et fagligt niveau.

Anmeld Citér

4. november 2016

Panther

Profilbillede for Panther

Der er mange danske sider med forklaringer også, hvis du Googler.. På wiki står der fx.:  Convenience, engelsk udtryk som bruges i forbindelse med travle og bevidste forbrugere, som for at spare tid erhverver sig blandt andet færdigproducerede fødevarer (Convenience Food).

For længere beskrivelser tjek fx:

http://www.ifau.dk/conveniencefood-2/

http://politiken.dk/mad/ECE2610124/koelediskene-er-fyldt-med-smutveje-til-et-nemt-maaltid/

Anmeld Citér

4. november 2016

Marts<3

7-eleven er en convenince store. Det nemme to-Go mad og andre fødevare der gør det hurtigt oh bekvemt for dig...

Anmeld Citér

4. november 2016

Mamacita til 2 piger

Hel- eller halvfabrikata betegner man forarbejdede fødevarer, måske det er den betegnelse du leder efter?!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.