Lykken var kort :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

799 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. november 2016

Mortil2piger18

fra at få taget 9 flotte æg ud og 8 af dem befrugtet og delte sig fint på 2 dagen.. 

til kun 1 æg tilbage på æo... hvor er jeg bare ked af det og skuffet... jo jeg har fået lagt et fint æg tilbage men det har jeg jo så tit prøvet og er stadig ik kommet videre 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2016

God-mor

Kærlighedogkildevand skriver:

fra at få taget 9 flotte æg ud og 8 af dem befrugtet og delte sig fint på 2 dagen.. 

til kun 1 æg tilbage på æo... hvor er jeg bare ked af det og skuffet... jo jeg har fået lagt et fint æg tilbage men det har jeg jo så tit prøvet og er stadig ik kommet videre 

Anmeld Citér

3. november 2016

Mortil2piger18

Det er bare noget LORT... kun 1 forsøg tilbage efter det her

Anmeld Citér

3. november 2016

God-mor

Det er bare noget LORT... kun 1 forsøg tilbage efter det her

Håber så meget for jer at det lykkedes i dette forsøg Kan ikke forestille mig hvor hårdt det må være at være i behandling. 

Anmeld Citér

3. november 2016

Mortil2piger18

God-mor skriver:

Håber så meget for jer at det lykkedes i dette forsøg Kan ikke forestille mig hvor hårdt det må være at være i behandling. 

Det er SÅ hårdt! Mest tanken om at det er muligt at man aldrig får et barn

Anmeld Citér

3. november 2016

God-mor

Det er SÅ hårdt! Mest tanken om at det er muligt at man aldrig får et barn

Det er uretfærdigt at det skal være så svært for nogle Sender dig en masse krydsede fingre ! 

Anmeld Citér

3. november 2016

Falk43

Har været i gennem alle forsøg på RH .. Med gode æg og delinger . Men ingen  blev siddende :-( . Sluttede med et fint fryse æg som heller ikke blev . Nu 3 år efter er jeg gravid i uge 23 . Det havde jeg aldrig regnet med og jeg tror nu på mirakler  . Sender tanker til dig og et 

Anmeld Citér

3. november 2016

KissMeKissMeKissMe

Kram 

Mine æg var heller ikke super kvali (mange døde i hvert fald hver eneste gang). Men det lykkedes i 3. forsøg. Jeg hepper. 

Og 3. behøver jo ikke være sidste gang. Måske det private kunne være en løsning (selvom det er dyrt). 

Krydser dog for, at I ikke når derud. Du ruger jo trods alt på en lille ting, der har vist sig at være standhaftig, så lad os håbe, at den sætter sig fast. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.