Forsåling af støvler - er jeg blevet snydt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.987 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. oktober 2009

ekzunz

Jeg har fået nye såler på et par støvler idag, både en lille og en stor sål på hver støvle (hvordan forklarer man lige det???)

Meeeen jeg blev ski en smule bleg da han krævede 399 kr......

Er jeg blevet snydt, eller koster det bare så meget???? Jeg er da i det mindste glad for at det var mine Billi Bi støvler til 1500-1700 kr. og ikke et par billige, for så havde det da bedre kunne svare sig at købe nogle nye....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2009

TbCp

Znuzke skriver:

Jeg har fået nye såler på et par støvler idag, både en lille og en stor sål på hver støvle (hvordan forklarer man lige det???)

Er jeg blevet snydt, eller koster det bare så meget???? Jeg er da i det mindste glad for at det var mine Billi Bi støvler til 1500-1700 kr. og ikke et par billige, for så havde det da bedre kunne svare sig at købe nogle nye....

Jeg skulle engang have skiftet hælkapper på nogle alt for billige sko... to stk. småbitte hælkapper.... 180kr... det var sgu mere end jeg havde givet for skoene... så tror det er ret normalt! Men fra nu af overvejer jeg godt nok om det bedre ville kunne betale sig at købe nogle nye sko

Anmeld

3. oktober 2009

mama09

har fået gjort det il 75 kr i salling før ?- synes det er en ok pris Har også været inde ved en skomager men han skulle ha 300 kr. - så jeg bruger salling

Anmeld

3. oktober 2009

HelleBelle

Altså jeg ville jo nok ha spurgt først, men når det så er sagt tror jeg ikke du er blevet snydt.
Hvis det er nogle støvler man er monster glad for og det forlænger deres levetid med et par år er det jo efter min mening godt givet ud. I stedet for et par billige nye hvert år...
Så det var bare min mening.
knus
Helle.

Anmeld

3. oktober 2009

malou

Znuzke skriver:

Jeg spørger altid om prisen inden jeg siger ok.... ellers kan de jo snildt slynge et eller andet sindsygt ud...- men jeg synes det lyder meget dyrt hvis du bare skulle have nye såler

knus malou

Anmeld

3. oktober 2009

ekzunz

malou skriver:

Jeg spørger altid om prisen inden jeg siger ok.... ellers kan de jo snildt slynge et eller andet sindsygt ud...- men jeg synes det lyder meget dyrt hvis du bare skulle have nye såler

knus malou

Ja - jeg tænkte også på det senere, at jeg nok lige skulle ha spurgt til prisen, men det glemte jeg.......han sagde også prisen meeeegt lavt, så jeg ved ikke om det er standard, eller om han lige udnyttede at jeg ikke havde spurgt.

Anmeld

3. oktober 2009

ekzunz

HelleBelle skriver:

Altså jeg ville jo nok ha spurgt først, men når det så er sagt tror jeg ikke du er blevet snydt.
Hvis det er nogle støvler man er monster glad for og det forlænger deres levetid med et par år er det jo efter min mening godt givet ud. I stedet for et par billige nye hvert år...
Så det var bare min mening.
knus
Helle.

Det er jo heldigvis yndlingsstøvlerne, så jeg ville nødigt undvære dem - og nu kan de da klare mindst en sæson mere.

Men jeg må lære at huske at spørge om prisen!!

Anmeld

3. oktober 2009

DK

Hos vores "hæler-mand" tager han 50 kr. uanset hvad i alverden vi skal have lavet

Anmeld

5. oktober 2009

SilleElisa

DK skriver:

Hos vores "hæler-mand" tager han 50 kr. uanset hvad i alverden vi skal have lavet

Dittepigen - hvilken hælemand er det? I Bytorv?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.