Mig og mine 1000 krøller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

668 visninger
6 svar
1 synes godt om
3. november 2016

Troldemommi

Jeg har altid haft et noget anstrengt forhold til mine krøller, og nu jeg har en datter som også har fået krøller så er det bare min pligt at få hende til at elske sine, og det gør hun, Jubii.

Jeg bliver klippet en gang om året og var til frisør igår, altid den samme, hun fortalte mig at det var sjældent hun så en kvinde midt i 30erne efter to graviditeter som stadig fik flere og flere krøller, det er jo godt nok mit hår har det godt, men Jesus hvor er der mange.

Nogle dage sætter jeg det op i en hestehale andre dage står jeg med skum og hårtørrer og sætter det, ellers render jeg rundt og ligner en høstak.

Jeg har et glattejern, men med mit vilde hår, det tager bare en evighed, det gider jeg ikke...

men

Er der nogen der er i samme båd som mig, og vil fortælle mig lidt om hvad de gær ved deres hår, jeg mangler lidt inspiration, min frisør fraråder mig til at blive korthåret, da hun siger min ansigtsfoto er bedst til langt hår,(skulderlangt).

så hvis i har forslag, skyd løs 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2016

1977

Profilbillede for 1977
Troldemommi skriver:

Jeg har altid haft et noget anstrengt forhold til mine krøller, og nu jeg har en datter som også har fået krøller så er det bare min pligt at få hende til at elske sine, og det gør hun, Jubii.

Jeg bliver klippet en gang om året og var til frisør igår, altid den samme, hun fortalte mig at det var sjældent hun så en kvinde midt i 30erne efter to graviditeter som stadig fik flere og flere krøller, det er jo godt nok mit hår har det godt, men Jesus hvor er der mange.

Nogle dage sætter jeg det op i en hestehale andre dage står jeg med skum og hårtørrer og sætter det, ellers render jeg rundt og ligner en høstak.

Jeg har et glattejern, men med mit vilde hår, det tager bare en evighed, det gider jeg ikke...

men

Er der nogen der er i samme båd som mig, og vil fortælle mig lidt om hvad de gær ved deres hår, jeg mangler lidt inspiration, min frisør fraråder mig til at blive korthåret, da hun siger min ansigtsfoto er bedst til langt hår,(skulderlangt).

Jeg har også en masse små krøller, som står til alle sider og kanter . Jeg bruger krølcreme og sætter det op, ellers har jeg ikke styr på det - overhovedet. Det er lige blevet klippet op til midt på skulderbladet, da mit arbejde gør det altid skal være samlet. Jeg egner mig heller ikke til kort hår. Men jeg er glad for mine krøller, men ikke for "bivirkningerne"  Udnyt at du har dem

Anmeld Citér

3. november 2016

Sandratoft

Troldemommi skriver:

men

Jeg har også krøller, og er ligenu i en fase hvor jeg altid glatter det. Glatter det når jeg har været i bad, og så holder det indtil 4 dage efter hvor jeg vasker mit hår igen. Så føles det ikke som om jeg skal glatte hår hele tiden

Anmeld Citér

3. november 2016

Troldemommi

1977 skriver:

Jeg har også en masse små krøller, som står til alle sider og kanter . Jeg bruger krølcreme og sætter det op, ellers har jeg ikke styr på det - overhovedet. Det er lige blevet klippet op til midt på skulderbladet, da mit arbejde gør det altid skal være samlet. Jeg egner mig heller ikke til kort hår. Men jeg er glad for mine krøller, men ikke for "bivirkningerne"  Udnyt at du har dem

Jeg får tit at vide hvor glad jeg skal være for dem, men syntes altid det er fra folk med glat hår, de aner jo ikke hvor meget tid de kræver 

Anmeld Citér

3. november 2016

1977

Profilbillede for 1977
Troldemommi skriver:

Jeg får tit at vide hvor glad jeg skal være for dem, men syntes altid det er fra folk med glat hår, de aner jo ikke hvor meget tid de kræver 

Ja det er gerne dem med glat hår  men du slipper ikke af med den, så udnyt dem i stedet

Anmeld Citér

3. november 2016

Babilooo

Krøller er ofte mere tørt hår. .. jeg har derfor altid kruset hår ved dårlige/ billige produkter.

hvis du skal udnytte dem kan det betale sig købe syre produkter. Jeg bruger Frisør shampo med ekstra fugt til ca 200kr for en shampo og ca. 200 for balsam. Mht styling bruger jeg krølcreme.

så vær ikke nærig hvis pengepungen kan være det er mit råd - effekten er slående

Anmeld Citér

3. november 2016

Babilooo

Og krøllet hår bør vaskes hver tredje dag og helst uden hårtørrer .. krap det op med krølcremen.

dvs. Aldrig daglig hårvask ved krøllet hår

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.