Hjælp til suppekur, er her nogle med viden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2016

Anonym trådstarter

Mariehøne123 skriver:

Hvorfor vil du tage en suppekur? Er det for at tabe dig?

så vil jeg langt hellere anbefale en nupo kur eller lignende da du der får de nødvendige næringsstoffer hvis du gerne vil tabe dig hurtigt. 

Suppekure kan ikke anbefales - ja du taber dig hurtigt men meget af det tager du på når du spiser nornalt igen især hvis du nornalt spiser for meget. 

Mer gram kulhydrat i kroppen binder så vidt jeg husker 4 gram vand så ved kun at spise suppe i en uge vil du tabe en masse væske som du vil tage på med det samme igen. 

Det er som sådan ikke så meget for at tabe mig, men mere for en udrensnings skyld. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2016

Sandratoft

Anonym skriver:

Det er som sådan ikke så meget for at tabe mig, men mere for en udrensnings skyld. 

Jeg prøvede suppekuren for nogle år tilbage. Jeg var ikke overvægtig men tabte mig 7 kg, og tog dem ikke på igen efterfølgende. jeg holdte mig strengt til reglerne,dvs ingen kylling i suppen fx. Du kan læse om de forskellige regler ved at Google suppekuren, men du kender dem nok

Anmeld Citér

3. november 2016

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Jeg prøvede suppekuren for nogle år tilbage. Jeg var ikke overvægtig men tabte mig 7 kg, og tog dem ikke på igen efterfølgende. jeg holdte mig strengt til reglerne,dvs ingen kylling i suppen fx. Du kan læse om de forskellige regler ved at Google suppekuren, men du kender dem nok

Wao syv kilo, på hvor lang tid? Men tænker lidt, kommer man ikke til at lide af pokkers til af hovedpine?

Anmeld Citér

3. november 2016

Sandratoft

Anonym skriver:

Wao syv kilo, på hvor lang tid? Men tænker lidt, kommer man ikke til at lide af pokkers til af hovedpine?

Jeg fik ikke hovedpine, men jeg var mere træt, fordi man jo ikke får nok kalorier, og mistede også lidt lysten til at spise til sidst, fordi man bliver træt af suppen. Men... som sagt, hvis man holder ud, og følger reglerne, så kan man få et godt resultat ud af det. Og så er det kun 7 dage der er tale om  

Anmeld Citér

3. november 2016

lilledittemor

Anonym skriver:

Tre slags supper, man skal kun lave den ene ikk?

Jo �� der er bare forskellige valgmuligheder.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.