Jeg er virkelig i tvivl om hvad jeg skal gøre med mit liv, hvad der er det bedste for mine børn?
Min mand og jeg har et barn sammen og så har jeg et fra tidligere, som kommer hveranden weekend + nogle ferier. Vi bor sammen min svigermor, og har boet sådan i et par år nu. Det har tidligere ikke været et problem (krævede lidt tilvænning fra alle parter) men min mand har fundet arbejde så langt væk at han bor på sofaen hos venner i hverdagene, og så er han kun hos os i weekender.
Når han så er hjemme troede jeg han ville være en del af livet herhjemme, men han ligger/sidder blot med næsen i sin telefon og streamer serier. Der er stort set ingen kontakt med ham, og når ungerne endelig sover så er kontakten enten eller; enten så piller han og prøver at få sex, eller også ignorerer han mig fuldstændig.
Svigermor har stort set altid noget at brokke sig over; så er maden ikke lavet rigtig (fordi jeg bruger en anden opskrift), eller ungerne larmer fordi de leger med vand i haven på en varm sommerdag osv.
Vi var/er enige om at vi skulle finde os en bolig tættere på hans arbejde, så vi kunne ses dagligt og så vi (både os og svigermor) kunne få en almindelig hverdag igen, men nu er jeg i tvivl om jeg skal tage springet og flytte med ham, og risikere at vi har boet væk fra hinanden så længe at vi ikke kan holde, og derfor ender med at stå i en by hvor jeg stort set ikke kender nogen, eller skal jeg sige nok er nok og flytte, og skal jeg så ende forholdet samtidig eller hvordan?
Undskyld hvis det blev rodet. Jeg håber du vil svare alligevel.
Anmeld
Citér