Pressen forneden (stik) 31 uge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

390 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. november 2016

Zelinasmor

Jeg ved ikke præcis hvordan jeg skal forklare følelsen. Men det føles som om at der er noget på vej ud forneden. Det gør ikke voldsomt ondt, men er virkelig ubehageligt. Det er konstant og ikke kun ind imellem. Det har stået på siden i formiddags. Har været til scanning og samtale i dag hvor urin blev tjekket. Har ikke blærebetændelse. Nogen der ved hvad det er? Har ikke ondt i lænden, hofterne eller andet. Kun forneden  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2016

Tascha26

Zelinasmor skriver:

Jeg ved ikke præcis hvordan jeg skal forklare følelsen. Men det føles som om at der er noget på vej ud forneden. Det gør ikke voldsomt ondt, men er virkelig ubehageligt. Det er konstant og ikke kun ind imellem. Det har stået på siden i formiddags. Har været til scanning og samtale i dag hvor urin blev tjekket. Har ikke blærebetændelse. Nogen der ved hvad det er? Har ikke ondt i lænden, hofterne eller andet. Kun forneden  

Ved ikke hvad det er, men har haft den følelse siden uge 28 og er i dag i 37. Uge tror det er helt normalt jo længere barnet lægger sig ned

Anmeld Citér

3. november 2016

Zelinasmor

Tascha25 skriver:

Ved ikke hvad det er, men har haft den følelse siden uge 28 og er i dag i 37. Uge tror det er helt normalt jo længere barnet lægger sig ned

Havde det ikke sådan første gang jeg ventede mig. Og det er da uudholdeligt at gå sådan rundt i 8 uger mere. Det føles som sammentrækninger inde i skeden. Men det er ikke veer, da min mave ikke bliver hård. Synes dog det gør ondt nu. Nok fordi det har stået på non stop siden i går ved frokost tid

Anmeld Citér

3. november 2016

Miti's mama

Kunne være baby der er begyndt at trænge ned i bækkenet. Skete for mig ved første graviditet omkring uge 35, det bedste var at hun ikke længere kunne nå op og sparke mig i ribbenene . Men ring til din JM hvis du er i tvivl. Hellere tjekke en gang for meget end for lidt.

Anmeld Citér

3. november 2016

Tascha26

Zelinasmor skriver:

Havde det ikke sådan første gang jeg ventede mig. Og det er da uudholdeligt at gå sådan rundt i 8 uger mere. Det føles som sammentrækninger inde i skeden. Men det er ikke veer, da min mave ikke bliver hård. Synes dog det gør ondt nu. Nok fordi det har stået på non stop siden i går ved frokost tid

Havde det heller ikke første graviditet.. man mærker lidt mere anden gang. Ligeledes har man ofte også flere plukveer anden gang end første. Tænker det er fordi hun kommer længere ned i bækkenet .. men ellers kontakt din jm hvis du er urolig

Anmeld Citér

3. november 2016

Zelinasmor

Miti's mama skriver:

Kunne være baby der er begyndt at trænge ned i bækkenet. Skete for mig ved første graviditet omkring uge 35, det bedste var at hun ikke længere kunne nå op og sparke mig i ribbenene . Men ring til din JM hvis du er i tvivl. Hellere tjekke en gang for meget end for lidt.

Ja, jeg var til scanning på hvidovre i går og hun står fast med hovedet nede i bækkenet. Jeg har godt læst det kan gøre ondt når de rokker lidt frem og tilbage med hovedet, men jeg tænker bare at det ikke burde være non stop smerte ture i næsten et døgn nu. Jeg skal til jordmoder i næste uge, så jeg ser det lige an. Er jo ikke nervøs for om der er noget med hende, for hun er fint aktiv og jeg har i hvert fald ikke veer

Anmeld Citér

3. november 2016

Zelinasmor

Tascha25 skriver:

Havde det heller ikke første graviditet.. man mærker lidt mere anden gang. Ligeledes har man ofte også flere plukveer anden gang end første. Tænker det er fordi hun kommer længere ned i bækkenet .. men ellers kontakt din jm hvis du er urolig

Bliver scannet hver 3 uge og i går stod hun fast med hovedet i bækkenet. Jeg ved godt det kan gøre ondt når de møffer down there, men non stop smerte ture i næsten et døgn synes jeg bare er mærkeligt. Jeg lider heldigvis ikke rigtigt af plukkeveer. Min mave er stadig fint "blød". Ser det lige an og ellers må jeg ringe til JM.

Anmeld Citér

3. november 2016

Linkaa

Det lyder umiddelbart som om at sin baby er ved at stille sig fast.  Det kan tage list tid og være meget ubehageligt og gøre ondt... 

Anmeld Citér

3. november 2016

Muhmi

Zelinasmor skriver:

Min første tanke er symfyseløsning

Har det selv og har haft det i omkring 2 mdr. nu her.. Det bliver gradvist værre og tror at jeg den sidste måned af graviditeten bliver bundet til en kørestol.. Men jeg havde også bækkenløsning med de to andre, så ville være underligt at jeg slap den her gang

En anden mulighed er at baby er ved at sætte sig i bækkenet, det giver et tryk forneden.. Sjovt at du er blevet tjekket, men disse muligheder ikke er blevet fremlagt for dig?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.