Chance for gode æg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

514 visninger
4 svar
1 synes godt om
2. november 2016

Anonym trådstarter

Hej fik taget 10 æg ud i sidste uge, (den ene var så en Tom sky) så ialt 9 æg. Og på dag 2 var alle 9 æg befrugtet og deler sig fint (på nær en som deler sig hurtigt ift de andre) Er der nogen der ved om chancerne er gode for at æg bliver fine blastoer hvis de deler sig flot ved dag 2? Jeg skal ha æg op imorgen og er meget nysgerrig på hvor mange der har klaret den til blasto stadiet 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2016

esioul

Anonym skriver:

Hej fik taget 10 æg ud i sidste uge, (den ene var så en Tom sky) så ialt 9 æg. Og på dag 2 var alle 9 æg befrugtet og deler sig fint (på nær en som deler sig hurtigt ift de andre) Er der nogen der ved om chancerne er gode for at æg bliver fine blastoer hvis de deler sig flot ved dag 2? Jeg skal ha æg op imorgen og er meget nysgerrig på hvor mange der har klaret den til blasto stadiet 

Jeg minder det er mellem dag 2 og 3 at det "kritiske tidspunkt er". 

Altså at det er der mange godt kan gå til i delingen. Men mon ikke der er mindst et der klarer den

Anmeld Citér

2. november 2016

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Jeg minder det er mellem dag 2 og 3 at det "kritiske tidspunkt er". 

Altså at det er der mange godt kan gå til i delingen. Men mon ikke der er mindst et der klarer den

Ih hvor jeg håber de fleste klarer det. Sidst fik jeg kun 2 befrugtet og 1 på frys, ville være skønt hvis der ku komme lidt flere på frys 

Anmeld Citér

2. november 2016

ErDuHerIkkeSnart

Nej, det er der desværre ikke nogen der kan svare dig på. Fertilitet er ikke generaliserbart på den måde og gennemsnit og statistikker, siger intet om den specifikke situation. Du er dig, dine æg er unikke, jeres fertilitetsproblemer er jeres egne, og ikke til at sammenligne med andres.

Det eneste man kan sige er, at det er et pænt antal æg, og såfremt at kvaliteten af dem er tilfredsstillende, så tegner det positivt for oplægning af et befrugtet æg i fornuftig kvalitet. 

Rigtig meget held og lykke.

Anmeld Citér

2. november 2016

Miss LT

Held og lykke, håber du har minimum et fint guld æg

jeg fik også taget 10 ud, hvoraf kun 2 klarede sig til 4 dagen og kun 1 til blastocyst. Jeg blev lidt ked af det, for havde håbet på fryseæg som backup. Men vores lille fighter æg var vores guldæg og jeg blev gravid. Så håber du får gode nyheder og alt ender lykkeligt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.