Jeg står i en lidt atypisk situation og ved virkelig ikke hvilket ben jeg skal stå på.
Sagen er den at jeg er blevet tilbudt et rækkehus, som nr 4, man skal dog opfylde nogle betingelser for at komme i betragtning da de er meget eftertragtede (vi opfylder dem). Men det er ikke bare hvilket som helst rækkehus.. Det er lige præcis min mormors gamle rækkehus.. Hun boede der i 50 år, indtil hun blev sendt på plejehjem, det er min mors barndoms hjem, og dem der flytter derfra nu har boet der siden altså 16 år..
Jeg er så meget oppe og kører, det hus har så stor personlig og følelsesmæssig værdi for mig. Ville det være frækt at ringe til boligselskabet og fortælle den slægts historie og høre om det ikke kunne tælle lidt op?? Min mor mener jeg skal ringe for hun var meget påvirket dengang de skulle flytte min mormor væk derfra og det ville bare være så fantastisk hvis vi fik det.
Personligt så tænker jeg at det kan man da ikke... Men kan mærke, jo tættere vi kommer på i morgen hvor vi får afvide om vi er købt eller solgt, så får jeg mere og mere ondt i maven... Vi er blevet tilbudt andre boligere deromme som vi desværre ikke fik, men havde aldrig i min vildelse fantasi troet at jeg ville blive tilbudt DEN.. Det virker som skæbnen.. Åååårh hvor er det svært..
Men kan jeg det, kan jeg ringe og prøve at overbevise dem om at VI bare SKAL have det hus??? 

Anmeld
Citér