Tilslutte vaskemaskine?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

281 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. november 2016

Anonym trådstarter

Hvordan gør man lige det? Og kan man overhovedet det i en lejlighed fra nittenhundrede hvidkål uden at brænde lortet ned til grunden ved en fejl  Nogle gange er det altså røv og nøgler ikke at have en mand. Eller forældre eller bare nogen man kan spørge om hjælp!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2016

Anonym

Anonym skriver:

Hvordan gør man lige det? Og kan man overhovedet det i en lejlighed fra nittenhundrede hvidkål uden at brænde lortet ned til grunden ved en fejl  Nogle gange er det altså røv og nøgler ikke at have en mand. Eller forældre eller bare nogen man kan spørge om hjælp!

Jeg ville ringe efter en professionel så

Anmeld Citér

2. november 2016

mpr

Anonym skriver:

Så vidt jeg ved så skal du have fat i udlejer og spørge om du overhovedet MÅ installere en, det måtte vi ikke og vores lejlighed er fra 1940'erne. 

Plus hvis dine forsikringer skulle dække må du ikke selv installere (har jeg fået afvide) Så man skal have fat i en professionel til det.

Anmeld Citér

2. november 2016

Falk43

mpr skriver:

Så vidt jeg ved så skal du have fat i udlejer og spørge om du overhovedet MÅ installere en, det måtte vi ikke og vores lejlighed er fra 1940'erne. 

Plus hvis dine forsikringer skulle dække må du ikke selv installere (har jeg fået afvide) Så man skal have fat i en professionel til det.

Yes du skal have tilladelse fra udlejer og det skal værer en VVS er med autorisation der fortager installationen . Vi lavede En KÆMPE vandskade i vores lejlighed på 4 sal ( som løb ned i gemme. Alle de andre lejligheder til kælderen) en dag vi ikke var hjemme og der gik hul på en ventil . Heldigvis havde vi fulgt alle anvisninger fra udlejer og skulle ikke bruge vores forsikring eller selv betale

Anmeld Citér

2. november 2016

heaven

Prof........

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.