Mangler motiverende ord til sex sent om aftenen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

943 visninger
3 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. november 2016

Anonym trådstarter

Er jeg den eneste der rent faktisk siger til min kæreste når jeg synes vi bør ha sex og så føler sig klar og glæder sig til vi rammer dynerne om aftenen og kan nyde den intimitet hvor man i stedet ender med at ligge der alene og kæresten sidder på lokum 30-40 minutter hvor man så bare bliver sur og irriteret over at skulle vente på ham og derfor fuldstændig mister lysten? Nu har jeg ventet i 25 minutter, jeg er pisse træt og ved den lille vågner om 3 timer så nu gider jeg faktisk slet ikke at sexe... Vi har fandme aldrig sex længere fordi kl altid bliver i hvertfald 22:30 før han kommer ud fra det fucking badeværelse og der er jeg simpelthen så irriteret, træt og ked af det fordi jeg føler han bevidst undgår det.... Gider sgu ikke engang putte med ham fordi jeg ender med at halvsove hvis ikke sover helt før han kommer i seng... Har I nogle råd? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2016

Panther

Profilbillede for Panther

Måske er han ikke så interesseret i sex pt, og sidder bare på toilettet og venter på, at du netop bliver træt/ugidelig.. Har du spurgt ham? Hvis jeg havde lagt op til sex, så havde min mand i hvert fald ikke brugt den næste halve time på toilettet.....

Anmeld Citér

1. november 2016

Rauw

Han gider jo nok ikke at have sex? Min eks gjorde det samme, enten låste han sige ude på badeværelset med sin mobil indtil jeg sov eller også skyldte han sig at gå i gang med et spil på computeren når han vidste jeg var ved at være på vej i seng, han mente det var sødere end at være ærlig og sige at sex ikke rigtig sagde ham noget mere efter vi havde fået barn nr tre. 

Anmeld Citér

1. november 2016

AnoMom

Anonym skriver:

Er jeg den eneste der rent faktisk siger til min kæreste når jeg synes vi bør ha sex og så føler sig klar og glæder sig til vi rammer dynerne om aftenen og kan nyde den intimitet hvor man i stedet ender med at ligge der alene og kæresten sidder på lokum 30-40 minutter hvor man så bare bliver sur og irriteret over at skulle vente på ham og derfor fuldstændig mister lysten? Nu har jeg ventet i 25 minutter, jeg er pisse træt og ved den lille vågner om 3 timer så nu gider jeg faktisk slet ikke at sexe... Vi har fandme aldrig sex længere fordi kl altid bliver i hvertfald 22:30 før han kommer ud fra det fucking badeværelse og der er jeg simpelthen så irriteret, træt og ked af det fordi jeg føler han bevidst undgår det.... Gider sgu ikke engang putte med ham fordi jeg ender med at halvsove hvis ikke sover helt før han kommer i seng... Har I nogle råd? 

Det lyder som om at han bare ikke har lyst til sex lige for tiden. Snak med ham om det :-) 

nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor gammelt jeres barn er og hvad tid det falder i søvn om aftenen. Men hvorfor vente til i rammer dynerne. Hvorfor ikk så snart barnet er kommet i seng?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.