Spørgsmål til cyklus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

791 visninger
5 svar
1 synes godt om
1. november 2016

Lykkelig-Kvinde

hejsa.. 

jeg havde æl den 18 oktober.. 

jeg har normalt taget p-piller ind til 30 september, det vil sige at jeg normalt har taget piller 21 dage og holdt pause 7 dage, altså en cyklus på 28 dage.. 

jeg havde æl som sagt den 18 oktober hvor vi sexede løs bøde før, under og efter af rent lyst.. jeg testede omkring æl og den vidste tydeligt at det var den 18 jeg havde æl.. 

hvad jeg kan regne ud og ud fra en app jeg har, skulle jeg have haft min mens igår, men kan jeg nu os regne med det ? 

Min mens er ikke kommet og jeg har haft symptomer på graviditet men jeg er ikke sikker på om det er psykisk fremkaldt.. 

jeg testede senest igår morges med morgen urin og den var negativ.. 

ønsker så brændende at være gravid men ved selvfølgelig det kan tage noget tid 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2016

Stine2390

Lykkelig-Kvinde skriver:

hejsa.. 

jeg har normalt taget p-piller ind til 30 september, det vil sige at jeg normalt har taget piller 21 dage og holdt pause 7 dage, altså en cyklus på 28 dage.. 

jeg havde æl som sagt den 18 oktober hvor vi sexede løs bøde før, under og efter af rent lyst.. jeg testede omkring æl og den vidste tydeligt at det var den 18 jeg havde æl.. 

hvad jeg kan regne ud og ud fra en app jeg har, skulle jeg have haft min mens igår, men kan jeg nu os regne med det ? 

Min mens er ikke kommet og jeg har haft symptomer på graviditet men jeg er ikke sikker på om det er psykisk fremkaldt.. 

Jeg følger lige med, da vi næsten er i samme  situation :-) Jeg stoppede selv på minipiller 2/10, hvor jeg tog den sidste. Jeg har på ingen måde styr på min cyklus, da jeg ikke har blødt på minipiller. Men jeg har nu i små 2 uger haft ømme bryster - jeg har også testet negativt 2 gange. Så måske det også er psykisk fremkaldt... 

Anmeld Citér

2. november 2016

Lykkelig-Kvinde

Min menstruation er stadig ikke kommet idag (onsdag) 

er der nogle der kan svare på det med min cyklus ? Skal jeg tro at jeg er gravid ? 

Anmeld Citér

3. november 2016

HPH

hejsa.. 

Jeg tog sidste p-pille d 18/9, mens startede 22/9, æl ca 6/10 og posivtest g-test d 24/10 (skulle have mens d 20/10)

jeg er helt i chock over det gik så hurtigt.

ved vores datter tog det 5 mdr, nogle cykluser var på 28 dage andre op til 32, så man kan ikke regne med de 28 når du lige er stoppet med p-piller.

men  for dig

Anmeld Citér

3. november 2016

Wheelybug

Cyklus kan svinge meget, når du er stoppet på p-piller. Det kan tage lang tid for kroppen at finde en stabil cyklus  

Der er også mange, som har en længere lutealfase end 14 dage, så derfor kan din mens godt være "forsinket" uden at den reelt er forsinket, eller at du er gravid. Det er en af ulemperne ved p-piller - at man slet ikke kender sin krop og sin naturlige cyklus. Jeg var selv på p-piller i 15 år, så jeg anede overhovedet ikke, hvordan min krop var, da jeg stoppede, og jeg troede, at jeg var gravid hver måned, fordi min cyklus naturligt var lang, hehe.. 

Krydser dog fingre for, at den er der for dig - eller snart er der 

Anmeld Citér

3. november 2016

Lykkelig-Kvinde

Tak skal i have 

har en lille smugle lyserødt næsten orange blod her til aften.. syndes godt nok det er svært at vente med et svar 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.