Træt af ole opfinder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

751 visninger
8 svar
23 synes godt om
1. november 2016

Abracadabra

Åh, endnu en tråd, hvor en eller anden Babysam-Georg Gearløs forsøger at opfinde den næste UUNDVÆRLIGE baby-gadget... 

Hvad har vi haft indtil nu? Mange forsøg på at prakke os abonnementsordninger på bleer på. Senest også abonnementsordning på alders- og udviklingsjusteret legetøj. Suk. Så var der en selvvarmende flaske (som ER opfundet), hvad bliver det næste? Nåh ja, kulfiltreret og UV-belyst 37 grader varmt i 'puslerum' - termokander og selvvarmende flasker er åbenbart ikke nok.

Det, der irriterer mig mest, er, at produktudviklerne altid præsenterer sig som forældre, der selv har oplevet et stort problem, som de VIPS har fundet en genial løsning på. 

Suk.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2016

AnoMom

Abracadabra skriver:

Åh, endnu en tråd, hvor en eller anden Babysam-Georg Gearløs forsøger at opfinde den næste UUNDVÆRLIGE baby-gadget... 

Hvad har vi haft indtil nu? Mange forsøg på at prakke os abonnementsordninger på bleer på. Senest også abonnementsordning på alders- og udviklingsjusteret legetøj. Suk. Så var der en selvvarmende flaske (som ER opfundet), hvad bliver det næste? Nåh ja, kulfiltreret og UV-belyst 37 grader varmt i 'puslerum' - termokander og selvvarmende flasker er åbenbart ikke nok.

Det, der irriterer mig mest, er, at produktudviklerne altid præsenterer sig som forældre, der selv har oplevet et stort problem, som de VIPS har fundet en genial løsning på. 

Suk.

Sådan er marketing nu engang. Der vil altid være opfindere der skal tjene ekstra penge og der vil altid være nogen der køber det hele. 

Bare se den kilometer lange seddel fra gratis pakkerne med hvad er skal købes til en nyfødt. 90% af det er fyld.

Anmeld Citér

1. november 2016

Sprit25

Derfor:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

1. november 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg undgår dem bare.. scroller forbi.. så irriterer det mig ikke...

Anmeld Citér

1. november 2016

Skouboe

Jeg synes jo sådan set, at det er en god ide, at de tester deres ideer et sted som her, inden de går ud og bruger en masse tid og penge på en ide, der nok ikke kan blive en succes.

Da jeg læste indlægget, sad jeg og tænkte på, at jeg faktisk godt kunne have brugt, at nogen havde opfundet en 2-delt termokande, så jeg kunne have medbragt koldt og varmt vand i samme beholder, istedet for at skulle rende rundt og slæbe på 2 forskellige termokander - jeg havde sådan set nok at slæbe på...

Faktisk kan jeg se en del forskellige situationer, hvor jeg stadig ville synes at sådan en var praktisk....

Anmeld Citér

1. november 2016

Rauw

Abracadabra skriver:

Suk.

Så verden skal bare gå i stå og nu opfinder vi aldrig mere noget nyt fordi det er irriterende? Man skal igennem virkelig mange dårlige ideer før man får en god en. Skuldre klap og fjer i hatten til dem der kæmper videre trods nej snegle som dig. Tænk hvis folk havde droppet at finde en kur mod div sygedomme fordi nu har vi jo fejlet 4 gange og folk synes nok vi er irriterende?! Tænk hvis skeen aldrig var blevet opfundet- totalt svært at æde suppe med en kniv, online legetøjsbutikker så man slipper for stress i december eller just eat Jeg tør næsten ikke tænke tanken altså. Hurra for Ole opfinder og alle de andre tosser der ikke giver op og gør vores andres liv så meget nemmere. 

Anmeld Citér

1. november 2016

Abracadabra

Rauw skriver:

Så verden skal bare gå i stå og nu opfinder vi aldrig mere noget nyt fordi det er irriterende? Man skal igennem virkelig mange dårlige ideer før man får en god en. Skuldre klap og fjer i hatten til dem der kæmper videre trods nej snegle som dig. Tænk hvis folk havde droppet at finde en kur mod div sygedomme fordi nu har vi jo fejlet 4 gange og folk synes nok vi er irriterende?! Tænk hvis skeen aldrig var blevet opfundet- totalt svært at æde suppe med en kniv, online legetøjsbutikker så man slipper for stress i december eller just eat Jeg tør næsten ikke tænke tanken altså. Hurra for Ole opfinder og alle de andre tosser der ikke giver op og gør vores andres liv så meget nemmere. 

Jeg ER et gammelt reaktionært røvhul. Jeg hader i bund og grund forandringer - også til det bedre.

Og så hader jeg, når afsenderen ikke præsenterer sig korrekt. Hvis man er produktudvikler, skal man da bare sige det - det er ikke skamfuldt, men faktisk mere ærværdigt end at præsentere sig som en af flokken (i dette tilfælde som en forælder).

Jeg får en lille skæv bismag af skjult markedsføring af disse tråde. 

Synes DU, at en abonnementsordning på bleer er en stor forbedring i dit liv? For dét bliver baby.dk spurgt om jævnligt... Det irriterer mig sgu'.

Anmeld Citér

1. november 2016

Rauw

Abracadabra skriver:

Jeg ER et gammelt reaktionært røvhul. Jeg hader i bund og grund forandringer - også til det bedre.

Og så hader jeg, når afsenderen ikke præsenterer sig korrekt. Hvis man er produktudvikler, skal man da bare sige det - det er ikke skamfuldt, men faktisk mere ærværdigt end at præsentere sig som en af flokken (i dette tilfælde som en forælder).

Jeg får en lille skæv bismag af skjult markedsføring af disse tråde. 

Synes DU, at en abonnementsordning på bleer er en stor forbedring i dit liv? For dét bliver baby.dk spurgt om jævnligt... Det irriterer mig sgu'.

Nej ideerne er indtil videre noget værre hø  haha. Men de skal jo spørge så de kan finde på noget andet som vi har levet uden, OG MANGLET helt vildt uden at vide det  Hvordan de præsentere sig har jeg slet ikke bidt mærke i må jeg indrømme. 

Anmeld Citér

1. november 2016

tarkoflen

Måske der bare skulle laves en Ole opfinder kategori, så der ligesom ingen tvivl var! 

Jeg bliver træt af den dem hvor de læggerdet op som, smut lige ind og se det her, er det ikke bare smart og så er det deres egen side. Men dem der bare spørger synes jeg faktisk er ok

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.