Jeg skriver da min kæreste og jeg efter 9 år som par forsøger at lave om en familie. Jeg smed derfor å pillerne i januar i år og vi håbede at det så kom af sig selv. Må dog indrømme at vi jo ikke har sex hver og hver anden dag så det tager vi til efterretning i sommers da der stadig intet var sket. Jeg bliver så gravid i juli men det endte i en tidlig spontan abort eller en bio som nogle måske også ville sige. Jeg har efterfølgende været tjekket hos gynækolog og hcg er ude af kroppen som i øvrigt klarede det selv. Og min fertilitet er blevet undersøgt og indvendig scanning ser alting fin ud.
Jeg fik efter aborten min første menstruation 7 uger efter og jeg sidder nu igen og venter og venter. Jeg begyndte på ægløsningstest som jeg ikke nåede at få en helt positiv test fra før den blev svag igen. Men gik egentlig ud fra at ægløsning har været der og min mens så skulle komme. Men den lader vente på sig. Og graviditetstest er også negativ
Har der bare ikk været nogen ægløsning så eller hvad er jeres erfaring i månederne efter tidlig spontan abort?
Vi vil jo gerne prøve igen men det bliver jo lidt svært når mens ikke kommer her i anden cyklus efter.
Anmeld
Citér