Så ramte vi 11. måned

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. november 2016

Spirrevip

Hej piger 

Ja så ramte vi den 11. måned i pb. Jeg har taget lidt afstand til baby.dk, fordi det simpelthen er så hårdt nogle gange. Min cyklus svinger fra 27-33 dage, og jeg er aldrig helt sikker på hvornår æl ligger, så jeg tester mig frem. Jeg synes at det er lidt skræmmende at tænke på, at vi for ikke særlig længe siden sad og var bitre over at vi ikke ville nå det i 2016 - og nu skal jeg næsten forholde mig til at vi måske ikke når det i 2017 heller. For vi er nødsaget til at holde pause indtil januar, da barsel og uddannelse ikke vil kunne hænge sammen med termin i juli, august eller september. Den er hård at sluge. 

Hvordan går det med alle jer andre u-gravide kvinder herinde?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2016

Baby17

Spirrevip skriver:

Hej piger 

Ja så ramte vi den 11. måned i pb. Jeg har taget lidt afstand til baby.dk, fordi det simpelthen er så hårdt nogle gange. Min cyklus svinger fra 27-33 dage, og jeg er aldrig helt sikker på hvornår æl ligger, så jeg tester mig frem. Jeg synes at det er lidt skræmmende at tænke på, at vi for ikke særlig længe siden sad og var bitre over at vi ikke ville nå det i 2016 - og nu skal jeg næsten forholde mig til at vi måske ikke når det i 2017 heller. For vi er nødsaget til at holde pause indtil januar, da barsel og uddannelse ikke vil kunne hænge sammen med termin i juli, august eller september. Den er hård at sluge. 

Øv hvor jeg føler med dig.. Prøver i så igen fra januar? 

Min cyklus er ca. som din. Så jeg ved heller ikke hvornår at jeg har æl. 

Jeg ville have været tæt på 30 uger henne nu, men havde en sa i sommers. det er pisse hårdt når det ikke vil lykkedes igen.. 

Jeg er lige begyndt i denne cyklus at teste for æl, indtil har jeg ikke haft det.

Anmeld Citér

1. november 2016

Mortil2piger18

Spirrevip skriver:

Hej piger 

Forstår hvad du mener, vi har forsøgt i 2.5 år nu... og ingen aner om det sker i 2017 heller 

Anmeld Citér

1. november 2016

Spirrevip

Sanne93 skriver:

Øv hvor jeg føler med dig.. Prøver i så igen fra januar? 

Min cyklus er ca. som din. Så jeg ved heller ikke hvornår at jeg har æl. 

Jeg ville have været tæt på 30 uger henne nu, men havde en sa i sommers. det er pisse hårdt når det ikke vil lykkedes igen.. 

Jeg er lige begyndt i denne cyklus at teste for æl, indtil har jeg ikke haft det.

Jep vi prøver igen fra januar. Og så må der gerne være lidt held i posen 

Puha  det må være endnu hårdere når man rent faktisk har været gravid. Jeg håber du er ok - og stadig ved godt mod  så håber jeg på en positiv test hos dig inden årets udgang.

Anmeld Citér

1. november 2016

Spirrevip

Forstår hvad du mener, vi har forsøgt i 2.5 år nu... og ingen aner om det sker i 2017 heller 

11 måneder versus  2 1/2 år - det er godt nok længe. jeg håber og ber til at I står forrest i rækken til en graviditet. Det er ikke fair at skulle kæmpe så længe for det 

Anmeld Citér

1. november 2016

Anonym

Spirrevip skriver:

Hej piger 

Efter 6 års kamp har vi valgt at holde en pause for at passe på helbredet. 

så ja jeg kender til frustrationerne. Jeg har i mange år sagt, at nu må det være vores år... men ja.. Man kan bare godt blive skuffet. 

Anmeld Citér

1. november 2016

Stivdie

Her arbejder vi på nr 2.

Blev så clad, da det lykkedes allerede i anden cyklus - men 9 uger henne blev det konstateret at hjertet var holdt op med at slå, så jeg måtte igennem en kirurgisk abort. Her 4 uger senere har jeg stadig ikke fået ÆL, og vi har nu rundet 4 måneder i pg2. Det er ikke længe ved jeg godt, men stadig alt for meget, når jeg nu skulle have haft termin i starten af maj. . . 

Anmeld Citér

1. november 2016

Anonym

Spirrevip skriver:

Jep vi prøver igen fra januar. Og så må der gerne være lidt held i posen 

Puha  det må være endnu hårdere når man rent faktisk har været gravid. Jeg håber du er ok - og stadig ved godt mod  så håber jeg på en positiv test hos dig inden årets udgang.

Det er hårdt, men håber bare at der snart kommer to streger igen og at den bliver der <3

Krydser for at i hurtigt får en positiv test i det nye år!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.