Cyklus 46 dage...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

539 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. november 2016

Anonym trådstarter

I dag er min cyklus så på 46. dagen og ingen tegn på mens - dog kun negative teste.. Jeg har indstillet mig selv på, at det nok ikke er på grund af graviditet, men bare min cyklus der er underlig (det er også kun 2. cyklus efter p-pille stop) 

De sidste to dage, har jeg haft helt hvidt udflåd, det er også lidt tykt i det - nogen der ved hvad det kan betyde? 

Jeg håber bare på, at den mens snart dukker op, så vi kan komme videre med projekt baby #2 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2016

Anonym trådstarter

1. november 2016

Bak

Anonym skriver:

I dag er min cyklus så på 46. dagen og ingen tegn på mens - dog kun negative teste.. Jeg har indstillet mig selv på, at det nok ikke er på grund af graviditet, men bare min cyklus der er underlig (det er også kun 2. cyklus efter p-pille stop) 

De sidste to dage, har jeg haft helt hvidt udflåd, det er også lidt tykt i det - nogen der ved hvad det kan betyde? 

Jeg håber bare på, at den mens snart dukker op, så vi kan komme videre med projekt baby #2 

Måske udflåddet er tegn på ægløsning...? Godt nok lidt sent i din cyklus, men den kan jo godt have sprunget en over, især efter p-pillestop. 

Anmeld Citér

1. november 2016

Anonym trådstarter

Bak skriver:

Måske udflåddet er tegn på ægløsning...? Godt nok lidt sent i din cyklus, men den kan jo godt have sprunget en over, især efter p-pillestop. 

Ja, meget sent synes jeg også. Men det kunne det da godt være.. 

Anmeld Citér

5. november 2016

Morlivet.dk

Mine cyklusser var også meget lange efter p-pillestop. Der gik desværre 8 måneder med lange cyklusser, før jeg blev gravid. Jeg tror, at kroppen (for nogle) har brug for tid til at komme af med p-pillerne. Har skrevet et indlæg om det her: Morlivet.dk: Den lange ventetid 

Held og lykke! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.