Gynækolog Trine Kølby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.719 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. oktober 2016

Anonym trådstarter

Dette er ikke for at skabe dårlig stemning, men har brug for at høre om der er andre i samme situation

Er der nogle af jer, der har været eller kender nogen, som har været ved gynækologen Trine Kølby i Kolding? 

Kom gerne med negative og positiv historier

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2016

Anonym trådstarter

Slet ingen erfaringer? 

Anmeld Citér

1. november 2016

Anonym trådstarter

Kan det passe at ingen på baby har erfaringer med hende?

Anmeld Citér

2. november 2016

Anonym

Anonym skriver:

Dette er ikke for at skabe dårlig stemning, men har brug for at høre om der er andre i samme situation

Er der nogle af jer, der har været eller kender nogen, som har været ved gynækologen Trine Kølby i Kolding? 

Kom gerne med negative og positiv historier

Jeg var hos hende til en tidlig scanning i min 2. graviditet og synes ærligtalt hun var en lidt underlig type! 

I min første graviditet var jeg hos Gitte Glavind i Vejle, hun var super sød og det var en rigtig god oplevelse.  Hende kan jeg helt bestemt anbefale. 

Anmeld Citér

2. november 2016

Anonym

Anonym skriver:

Jeg var hos hende til en tidlig scanning i min 2. graviditet og synes ærligtalt hun var en lidt underlig type! 

I min første graviditet var jeg hos Gitte Glavind i Vejle, hun var super sød og det var en rigtig god oplevelse.  Hende kan jeg helt bestemt anbefale. 

Det skal lige siges at grunden til jeg ikke valgte Gitte ved min anden graviditet, var pga lang ventetid. 

Anmeld Citér

2. november 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Tak for svar

Det er også mit indtryk af hende. 

Gik derind med en forventning om at hun kunne give lidt svar. men kon ud og så således ud: 

Ærgeligt at du ikke kunne komme til hende i Vejle. 

Har også hørt hun skulle være god. 

Anmeld Citér

2. november 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det skal lige siges at grunden til jeg ikke valgte Gitte ved min anden graviditet, var pga lang ventetid. 

Min opfattelse ee også at hun har lange ventetider

men måske det er det være :/

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.