Rulleskøjter Kontra Rullesko til 5 årig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Rullesko eller Rulleskøjter

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.039 visninger
12 svar
29 synes godt om
31. oktober 2016

Troldemommi

Jeg vil gerne give Johanne noget motorisk udviklende i Julegave, jeg ved bare ikke hvad hun vil få mest ud af, af enten Rullesko eller Rulleskøjter.

Jeg tænker Rullesko er nemmest at lære at køre på, og nok også det jeg har det bedst med, men det er bare rulleskøjter hun ønsker sig, og er bange for hun bliver "skuffet" over Rullesko.

Hun har en fin balance både når hun går på Line, cykler, løbehjul mm. men når hun falder så hyler hun højt, er vist lidt pylret, så tænker at rullesko ikke er nær så "farlige" som rulleskøjter, men Damn den er lidt svær.

Hvad ville i købe hvis det var jeres 5 årige datter? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2016

NaUlHa

Troldemommi skriver:

Jeg vil gerne give Johanne noget motorisk udviklende i Julegave, jeg ved bare ikke hvad hun vil få mest ud af, af enten Rullesko eller Rulleskøjter.

Jeg tænker Rullesko er nemmest at lære at køre på, og nok også det jeg har det bedst med, men det er bare rulleskøjter hun ønsker sig, og er bange for hun bliver "skuffet" over Rullesko.

Hun har en fin balance både når hun går på Line, cykler, løbehjul mm. men når hun falder så hyler hun højt, er vist lidt pylret, så tænker at rullesko ikke er nær så "farlige" som rulleskøjter, men Damn den er lidt svær.

Jeg tænker rulle sko, uden at have brugt dem.

Rulleskøjter er store og klodset, det virker rullesko ikke til at være, og jeg vil tro det er lettere at holde balancen men sko frem for skøjter 

Anmeld Citér

31. oktober 2016

Englehår

Profilbillede for Englehår

Rulleskøjter med tre hjul!  

Det har vi, og til at starte med sad der to hjul bagest og et foran. Da hun blev rigtig god til at stå på det, satte vi hjulene på lige linje og nu styrer hun også fint det  

Hun er også 5 år.

Anmeld Citér

31. oktober 2016

Bak

Troldemommi skriver:

Helt klart rulleskøjter! Min datter er 4 år og har lige fået rulleskøjter også med tre hjul som en anden anbefaler. Vi er glade for at det er rulleskøjter, jo før jo bedre (næsten). Husk så bare hjelm og knæ/håndledssbeskyttere

Anmeld Citér

31. oktober 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79

Helt klart rulleskøjter!

Thea har haft rulleskøjter siden hun var 5, og dem har alberte så arvet, da hun blev  3 1/2. Vh stine

Anmeld Citér

31. oktober 2016

Klumpe-dumpe

Min lærte at stå på rulleskøjter som 3 årig - det samme med alm skøjter. 

Rullesko fik hun i 7 års gave, det krævede mere at køre på dem end ovennævnte. 

Så klart rulleskøjter. 

Anmeld Citér

31. oktober 2016

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123

Jeg ville aldrig give mit barn rullesko. De er så ergonomisk dårlige når de går på dem. 

Så jeg stemmer for rulleskøjter

Anmeld Citér

31. oktober 2016

Aristocats

Jeg ville uden tvivl give rulleskøjter. 

Anmeld Citér

1. november 2016

AnoMom

Uden tvivl rulleskøjter! 

Rullesko er så dårlige for barnets fødder. 

Anmeld Citér

1. november 2016

Bebsen

Min dreng på 6 har klart haft nemmere ved rulleskøjter fremfor med rulleskoene, så jeg ville sige 3 hjulede rulleskøjter 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.