Hjææælp, jeg er helt gak gak! Jeg har 2 børn i forvejen fra andet forhold, og nu prøver min kæreste og jeg på fælles barn. De to andre gange har jeg været totally cool omkring PB. Jeg har ikke spekuleret så meget over det - Og det er gået stærkt. i 2. forsøg efter p-pille stop og anden gang var det 1 måned fra beslutningen blev truffet.
Nu sidder jeg i dag og er et sted mellem 3+2 og 3+5. Sagt på en anden måde, ALT for tidligt at teste! Har aldrig kunne teste positivt tidligt. Men trods det er allerførste forsøg, og det potentielt har megalange udsigter, så er jeg som en besat testnarkoman. Jeg kan slet ikke "let it go" og vente tålmodigt til weekenden. For jeg oplever simpelthen så åndssvagt mange symptomer og ting i min krop, som gør mig kuk-kuk.
Mine brystvorter er blevet markant mørkere og peger tydeligt udaf, de plejer være indadvendte.
Det stikker og murer i livmoderområdet.
Jeg får underlige kramper i læggene, det plejer jeg ikke.
Jeg er øm i lænden.
Jeg har meeega humørsvingninger.
Ooog så videre. Jeg plejer ikke opleve nogen af disse ting op til mens, så jeg tænker straks, jeg er gravid, men bliver så vred og irriteret på mig selv, fordi jeg sætter mig selv op til skuffelse. DET ER FØRSTE FORSØG! Slap dog af kvindemenneske, ikke?? Og jeg har i dag taget en test, hvor der var en svaaaaag streg. Så svag, at jeg ikke ville kunne fotografere den, næsten usynlig. Så sikkert bare en skyggestreg. Men straks tænker man..
Er der andre, der har oplevet, at de er blevet lidt gak gak efter opstart af PB? Som ellers normalt er ganske normale rationelt tænkende individer?
Anmeld
Citér