grrr som i
og ikke i Grrrravid er bare dejligt .
Har lige været på hospitalet efter at have ligget hele weekenden med tiltagende plukkeveer og en form for mens smerter der gjorde at hver gang jeg bevæger mig op af trappen så får jeg plukkeveer, når jeg går på toilettet , når jeg rejser mig , rystelser i bilen , kan ikke cykle , kan ikke gå tur
og jeg er ØM i min livmoder elller det vil sige uden omkring den og jeg er så frustreret, har aldrig været en god sofaligger ;-) .
på Hospitalet kunne de ikke se at der var noget galt . Sønnen vores så fin og aktiv ud , fostervand og hjerterytme perfekt . Livmoder hals længde 2,7 , nyt check på mandag . Når lægen rørte ved og trykkede på min livmoder var den øm ( sikkert pga alle plukkeveerne ) det var ikke ? normalt kunne jeg forstå . Hun anbefalende: " hvornår gør det ikke ondt ?" svar : " når jeg ligger på sofaen " jamen så er det det du gør ikke ? og så må du lytte til din krop og sygemelde dig "
OG jeg gider ikke være sygemeldt .. har opgaver på arbejde der er vigtige at det er mig der slutter ….( har sygemeldt mig , nu )
tak fordi du læste med så langt
Nå mit spørgsmål er , for det her er min første graviditet , nogen der er "sluppet " ud af det ? og hvor lang tid tog det ? har i haft perioder med plukkeveer og symptomer, som så er stoppet og resten af graviditeten forløbet fint
Anmeld
Citér