Hej alle i skønne kvinder,
Jeg har et meget intimt spørgmål, og vil prøve at forklare bedst muligt.
Jeg er 27+3 i dag, og har de sidste 3 måneder haft hævede/opsvulmede indre skamlæber. De har altid været meget små, og nærmest ikke til at se, så det at de er større nu, er som sådan ikke et kæmpe problem for mig. MEN! Her de sidste par uger, er de begyndt at blive meget ømme, jeg kan ikke sidde med spredte ben og har gener når jeg skal have trusser på, og i det hele taget bare gå mere end 100 meter.
Når jeg står op med lettere spredte ben eller sidder på wc, føler jeg virkelig baby er på vej ud. Det hele trykker utrolig meget, og efter et par minutter, begynder det hele at dunke.
Sex er ligefrem heller ikke en fornøjelse længere, og manden kan altså ikke altid få nok, så har det rigtig skidt med at skulle afvise hele tiden, fordi det gør ondt under og meget ondt efter. Han plejer at være meget forstående med alt, men har ikke lyst til at beklage mig om dette, da jeg er bange for at han tænker, jeg bare er hys eller at det ikke kan være så slemt. For synes også selv det lyder meget mærkeligt ..
Nogen af jer der har oplevet lignende, evt. ved hvad det kan skyldes? Synes det er ret voldsomt..
Tak på forhånd! 
Anmeld
Citér