Problemer med ørerne - hvad bør jeg undgå?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

521 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. oktober 2016

Mine3drenge

Hej

Jeg har fået en tid ved en ørelæge i morgen da min lille dreng på 8 måneder ikke vil ligge fladt uden gråd medmindre han får sin sut og han trækker ørerne ned til skuldrene. Indtil jeg har været afsted med ham i morgen er der så noget jeg bør undgå? Han skal selvfølgelig ikke stå i træk og sådan noget men bør jeg helt undlade at putte ham ude? Bør jeg lægger dyner på vores trægulv så han ikke møver rundt på så koldt et underlag? Kom med jeres gode råd :-) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2016

Babilooo

Mine3drenge skriver:

Hej

Jeg har fået en tid ved en ørelæge i morgen da min lille dreng på 8 måneder ikke vil ligge fladt uden gråd medmindre han får sin sut og han trækker ørerne ned til skuldrene. Indtil jeg har været afsted med ham i morgen er der så noget jeg bør undgå? Han skal selvfølgelig ikke stå i træk og sådan noget men bør jeg helt undlade at putte ham ude? Bør jeg lægger dyner på vores trægulv så han ikke møver rundt på så koldt et underlag? Kom med jeres gode råd :-) 

Jeg ville få chekket om der er betændelse i dag. Synd at vente

Anmeld Citér

31. oktober 2016

Mine3drenge

Kunne desværre ikke få en tid idag men blev den første der kom til imorgen pga hans lave alder :-)

Anmeld Citér

1. november 2016

Jems

hvordan er det gået hos ørelægen ? 

Anmeld Citér

1. november 2016

Mine3drenge

Der var heldigvis ingenting at komme efter, men hellere afsted en gang for meget end en gang for lidt :-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.