Hvornår scanning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

847 visninger
13 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. oktober 2016

Anonym trådstarter

Jeg er i dag 8+5, skal til første lægebesøg i morgen. Hvornår vil jeg kunne komme til nakkefoldsscanning?? Vi skal på ferie i uge 47 og vil rigtig gerne have scanninger overstået inden! Jeg kan ikke rigtig finde ud af det der med uge 8 og 8. Uge? Osv. Så kan ikke finde ud af hvornår vi kan komme i scanning? Er der en venlig sjæl der kan hjælpe mig?:-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2016

Tascha26

Anonym skriver:

Jeg er i dag 8+5, skal til første lægebesøg i morgen. Hvornår vil jeg kunne komme til nakkefoldsscanning?? Vi skal på ferie i uge 47 og vil rigtig gerne have scanninger overstået inden! Jeg kan ikke rigtig finde ud af det der med uge 8 og 8. Uge? Osv. Så kan ikke finde ud af hvornår vi kan komme i scanning? Er der en venlig sjæl der kan hjælpe mig?:-)

Nakkefoldsscanning ligger fra uge 11+0-13+6 du modtager en dato i e boks en uges tid efter du har været til første lægebesøg.

Anmeld Citér

30. oktober 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Tascha25 skriver:

Nakkefoldsscanning ligger fra uge 11+0-13+6 du modtager en dato i e boks en uges tid efter du har været til første lægebesøg.

Det er ikke helt korrekt. 

Nogle steder skal man stadig selv booke tid til nakkefoldsscanning via nettet eller telefonen.

Anmeld Citér

31. oktober 2016

Anonym trådstarter

Tascha25 skriver:

Så prøver jeg at ringe til sygehuset efter lægebesøget i dag, så jeg forhåbentlig kan få en tid i uge 46 i stedet for alt for sent!:-) 

Anmeld Citér

31. oktober 2016

HPH

Jeg mener først det er fra 12+0 - 13+6.

jeg måtte ihvertfald ikke flytte min tid til før 12+0 så ville de ikke kunne se resultaten.

Anmeld Citér

31. oktober 2016

Anonym trådstarter

HPH skriver:

jeg måtte ihvertfald ikke flytte min tid til før 12+0 så ville de ikke kunne se resultaten.

Det ville være rigtig træls! For vi tager afsted den dag jeg er 12+0 krydser virkelig alt jeg kan! 

Anmeld Citér

31. oktober 2016

God-mor

HPH skriver:

Jeg var afsted 11+3

Anmeld Citér

31. oktober 2016

God-mor

Anonym skriver:

Det ville være rigtig træls! For vi tager afsted den dag jeg er 12+0 krydser virkelig alt jeg kan! 

Jeg var afsted 11+3

Anmeld Citér

31. oktober 2016

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Jeg var afsted 11+3

Kryds fingrer for mig!!! Håber virkelig at vi kan komme til så tidligt også!! Jeg prøver at ringe til sygehuset i eftermiddag, for at høre dem:-)

Anmeld Citér

31. oktober 2016

God-mor

Anonym skriver:

Kryds fingrer for mig!!! Håber virkelig at vi kan komme til så tidligt også!! Jeg prøver at ringe til sygehuset i eftermiddag, for at høre dem:-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.