Julehygge med barn på 3 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.803 visninger
10 svar
6 synes godt om
30. oktober 2016

helle85

Vi skal lave Julehygge med min veninde der har en dreng på 3 år.

Hvad ville i kunne forslå at man kan lave han kan ikke klippe 

Mine er snart 9 og 10 og skulle også kunne hygge sig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2016

De3Guldklumper

helle85 skriver:

Alt efter hvornår det skal holdes så kunne i lave kalenderlys. Hvis i er i december så juledekorationer, trille konfekt eller bage figurkager. Evt en tur i skoven og finde juletræ 

Anmeld Citér

30. oktober 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
helle85 skriver:

Hvis I kan få fat på en børnesaks, så kan han jo lære at klippe, om ikke andet bare i lidt papir. Min datter har været på besøg hos en af mine veninder som havde en børnesaks, og hun lavede næsten ikke andet end at sidde og klippe, selvom hun aldrig havde prøvet det før. Hun synes det var så fedt at få lov til.

Ellers kan I lave juledekorationer evt. gå i skoven og samle materialer inden, eller bage julegodter (f.eks. pebernødder, eller andre småkager).

Anmeld Citér

30. oktober 2016

libramarie12

Profilbillede for libramarie12
MummiT skriver:

Hvis I kan få fat på en børnesaks, så kan han jo lære at klippe, om ikke andet bare i lidt papir. Min datter har været på besøg hos en af mine veninder som havde en børnesaks, og hun lavede næsten ikke andet end at sidde og klippe, selvom hun aldrig havde prøvet det før. Hun synes det var så fedt at få lov til.

Ellers kan I lave juledekorationer evt. gå i skoven og samle materialer inden, eller bage julegodter (f.eks. pebernødder, eller andre småkager).

I kan sikker låne en af vuggestuenoget eller børnehave. også lærer han at klippe om er mega sejt at kunne hilsen (pædagog i børnehaven ) 

Anmeld Citér

1. november 2016

helle85

De3Guldklumper skriver:

Alt efter hvornår det skal holdes så kunne i lave kalenderlys. Hvis i er i december så juledekorationer, trille konfekt eller bage figurkager. Evt en tur i skoven og finde juletræ 

Jeg regner med at det nok først bliver i december. Men ja der var en god idé med konfekt  eller havregryn kugler

Anmeld Citér

1. november 2016

helle85

MummiT skriver:

Vi har ikke de der sakse hvor der er huller så en voksen også kan hjælpe. Men almindelige børne sakse har vi.

Anmeld Citér

1. november 2016

helle85

libramarie12 skriver:

I kan sikker låne en af vuggestuenoget eller børnehave. også lærer han at klippe om er mega sejt at kunne hilsen (pædagog i børnehaven ) 

Anmeld Citér

1. november 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
helle85 skriver:

Vi har ikke de der sakse hvor der er huller så en voksen også kan hjælpe. Men almindelige børne sakse har vi.

Det er da heller ikke nødvendigt, hvis han bare får et stykke papir han kan sidde og klippe i. - Det var det min datter gjorde, hun klippede "frynser" i et almindeligt stykke papir og havde en fest med det.  

Anmeld Citér

1. november 2016

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123

Min 3 årige kan sagtens klippe så tror godt det kan lade sig gøre. 

Men ellers kan i bage småkager og trykke den ud med forme og evt pynte med glasur og krymmel

Anmeld Citér

1. november 2016

Goggelogge

Vi skal lave til og fra kort i trylledej.. Tjek Google, der kan man lave nisser med hånden og juletræer, det bliver hyggeligt ��������

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.