Står i en øv sitation, eller gør jeg
jeg er sådan i tvivl.
nu har jeg lagt den i kategorien her med prøver at blive gravid. Og det passer langt fra for vi har det ikke på tegnebrættet lige forløbig.
vi har et barn sammen som har lidt vanskeligheder og vi synes det er en mundfuld til tider. Vi fik hjælp til at blive gravide, og selvom det godt burde kunne lykkedes af naturens gang, så har vi hele tiden snakket om at vi jo nok også skulle have hjælp en anden gang.
vi har ikke brugt prævention i over et år og bare brugt stå af i Roskilde metoden da jeg blev ved med at bløde på p-piller. Og har hele tiden tænkt at skulle vi blive gravide så var der jo en mening med det og så ville det barn være så velkommen.
vi er dog heller ikke været meget intime de sidste par måneder grundet sygdomme og forandringer i hverdagen som gør man bare er for træt når der er voksentid 
jeg har en meget svingende lang cyklus , så der er også svært at finde ud af præcis hvornår mens skal komme. Men jeg har en app på min telefon. Og da jeg for 3-5 dage siden opdagede nogle symptomer som måske godt kunne minde lidt om min første graviditet (meget ømme og sensitive bryster, madlede, hjertebanken og træthed og meget hormonfyldt humør) jamen så slog jeg det lidt hen med at det nok bare var noget jeg bildte mig ind. Og måske noget af det var pga nervøsitet da jeg lige er startet op på uddannelse.
Nå men da jeg ser på denne app ser jeg faktisk at jeg er gået 13 dage over tid i dag
Må hellere få købt en test i morgen og så må jeg se om det ren indbildning ,
Jeg er i tvivl om hvad jeg ønsker lige nu, for når man har problemer med at blive gravid vil jeg selvfølgelig byde enhver baby velkommen. Men det ville så meget mere belejligt hvis det var efter uddannelsen.
Bare lige nogle tanker herfra, jeg er selvfølgelig en af de kvinder som tænker alt for meget over alt 

Anmeld
Citér