Gravid med negativ test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

303 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. oktober 2016

Robot

Hej med jer. 

Jeg er helt ny herinde og søger lidt hjælp. Min menstruation er normalt regelmæssig. Denne gang er jeg dog gået en uge over tid, jeg har haft kvalme fra midt om natten til lidt over middag i mere end en uge, ømme bryster de sidste par dage, forstærket lugtesans, samt menstruationsagtige smerter. Bare ikke så kraftige som normalt. I går og i dag har smerterne mest siddet i højre side. Sådan over hoftebenet og trækkende op. MEN testen siger negativ  

Kan jeg mon stadig være gravid? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2016

Rockertand

Robot skriver:

Hej med jer. 

Jeg er helt ny herinde og søger lidt hjælp. Min menstruation er normalt regelmæssig. Denne gang er jeg dog gået en uge over tid, jeg har haft kvalme fra midt om natten til lidt over middag i mere end en uge, ømme bryster de sidste par dage, forstærket lugtesans, samt menstruationsagtige smerter. Bare ikke så kraftige som normalt. I går og i dag har smerterne mest siddet i højre side. Sådan over hoftebenet og trækkende op. MEN testen siger negativ  

Er du lige stoppet med p-piller?

Anmeld Citér

30. oktober 2016

Robot

Nej det er vel snart et halvt år siden. Og den har været normal indtil nu. 

Anmeld Citér

30. oktober 2016

Lykkelig-Kvinde

Robot skriver:

Hej med jer. 

Min søster var 7 uger henne i begge graviditeter før hun kunne teste positiv, så måske ? 

Ihværtifal held og lykke her fra 

Anmeld Citér

30. oktober 2016

Robot

Og hvordan virker det der med ugerne? Var det så 7 uger efter sidste menstruation eller...? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.