Jeg ved jeg er gravid, men testen siger noget andet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.403 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. oktober 2009

Nynne23

Tisser mere end før, græder hele tiden, kan mærke et eller andet i underlivet der siger dunk, dunk, mere udflåd og trang til chokolade og samtidig en fæææl kvalme en enormt udspillet mave som gør ondt, ømme bryster.
Jubiii troede jeg var gravid med min mand 

Altså jeg har virkelig aldrig haft sådan en mærkelig følelse så det var selvfølgelig med spændthed at jeg tog min graviditetstest, men den var negativ.. Altså er det mig det er galt med? Vi har altid glædet os til at kunne få børn men her på det sidste har vi ikke rigtigt tænkt så meget over det.. Trænger til noget råd fra jer som kender det her for er helt ny i faget og på sitet
Min mand siger at jeg er tosset men helt seriøst der er noget der bevæger sig i min mave.. Hehe.. er jeg helt fra den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2009

lonemus

Nynne23 skriver:

Tisser mere end før, græder hele tiden, kan mærke et eller andet i underlivet der siger dunk, dunk, mere udflåd og trang til chokolade og samtidig en fæææl kvalme en enormt udspillet mave som gør ondt, ømme bryster.

Altså jeg har virkelig aldrig haft sådan en mærkelig følelse så det var selvfølgelig med spændthed at jeg tog min graviditetstest, men den var negativ.. Altså er det mig det er galt med? Vi har altid glædet os til at kunne få børn men her på det sidste har vi ikke rigtigt tænkt så meget over det.. Trænger til noget råd fra jer som kender det her for er helt ny i faget og på sitet
Min mand siger at jeg er tosset men helt seriøst der er noget der bevæger sig i min mave.. Hehe.. er jeg helt fra den?

Hvor mange dage er du gået over tid??

Under mine graviditeter har jeg altid gået 1 uge over tid, før jeg kunne teste positiv....måske du skal give det lidt flere dage

Anmeld

2. oktober 2009

TbCp

Nynne23 skriver:

Hvor langt er du henne hvis du er gravid?
Jeg var 14 dage over tid inden jeg kunne teste positiv så hos nogle kan der godt gå lang tid før man får en positiv test.

Ind imellem tror jeg dog også man kan forestille sig ting oppe i hovedet fordi man ønsker det så meget, ikke at jeg siger det er det du gør, men blot for at du ikke skal blive for skuffet.

Håber meget for dig at du snart får en positiv test.

Jeg selv synes også jeg kunne mærke at noget var anerledes da jeg blev gravid. Havde dog ingen symptomer på noget, men følte bare at der var et eller andet.

Anmeld

2. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Der står jo at testen godt kan være negativ, men i virkeligheden at være positiv. MEN den kan ikke være positiv også i virkeligheden være negativ. Sååee... løbet er ikke kørt endnu! 

Anmeld

2. oktober 2009

LalleHv

Ta en test igen imorgen eller i over morgen..
Så ska den nok vise positiv, når du har det sådan..
Er sikker... og  for dig

Anmeld

2. oktober 2009

Mist

Nynne23 skriver:

Har oplevet at være gravid men testen sagde noget andet, 1 uge efter, jo ganske rigtigt så var den positiv..

Men jeg har desværre os prøvet at mit hoved spillede mig et pus.. ville så gerne have nr. 3.. tog mig meget til maven, nussede den, følte der var noget, ømme bryster, spiste masse af ting jeg normalt ikke spiste.. men da jeg tog testen var den negativ, og tog endnu en 1 uge efter og stadig negativ, også kom mit lort.

Men håber da du er gravid da det er en super dejlig ting.   Men giv ikke op hvis det virkelig er dit hoved der spiller dig et pus..

Ønsker dig alt lykke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.