nøøøj for en træls tv dag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

439 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. oktober 2009

oo

er jeg den eneste der syntes det har været dødtræls at have Barack Obama på besøg i tv'et hele dagen? eller....jeg så tv i en halv time og ikke en eneste gang så jeg et livebillede af manden...
og hvor mærkelig er hans prioritering lige?? "ja, jeg vil GERNE komme til IOC mødet og heppe på min hjemby som OL vært, men jeg vil IKKE deltage i klimatopmødet"...hmmmm

og IOC ... come on! er der virkelig nogen derude der sidder og er ved at skide i bukserne af spænding over hvem der mon blir OL vært??

samtidig går irlænderne (endnu en gang) til valg om Lissabon traktaten, hvilket kommer til at påvirke os ALLESAMMEN her i Europa, men det skal vi ikke tale for meget om, sscchh! forhåbentlig blir det endnu et nej og forhåbentlig blir det respekteret denne gang (fat chance)

nåh...lidt tv brokkeri fra madammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2009

LauraLW

Hørt! Det er helt til grin.. for det er jo "kun" et sports stævne....

Anmeld

2. oktober 2009

dorthemus

Jeg tilslutter mig brokkeriet  Vidste sgu ikke engang, at Obama ikke deltager  på klimatopmødet...pinligt  Jeg har gudskelov været på arbejde, men kan så sikkert se frem til en hel aften med genudsendelser af Obamas 15 min i Danmark.

Anmeld

2. oktober 2009

Pige2009

Det er totalt til grin! Hvad koster det ikke for ham at tage på en 5 timers smuttur til DK med hele sit harem, og så til ingen verdens nytte Har slet ikke orket at se TV hele dagen. Det virkelig ironiske er, når han siger, at USA har stort fokus på det kommende klimatopmøde i november. Hmm The man certainly needs to get his priorities straight. Jeg kan slet ikke tage dem seriøst, hvis han ikke dukker op.

Anmeld

2. oktober 2009

Vingummien

Må nok indrømme jeg nok hellere vil have set det end at sidde med en unge på armen hele dagen som bare har grædt og pylret
Er det så ik go tv nu

Anmeld

2. oktober 2009

sarahb

du låner bare min kodetl kanal4 har lige set alle de nye afsnit af alle reality programmerne hi hi

Anmeld

2. oktober 2009

oo

sarahb skriver:

du låner bare min kodetl kanal4 har lige set alle de nye afsnit af alle reality programmerne hi hi

hahaaaaa, jeg har lige fornyet mit abonnement idag det er sgu godt med lidt virkelighedstv fra kanal 4 når der er IOC kongress i fjerneren hele dagen!

Anmeld

3. oktober 2009

3rollinger

Tjuhl skriver:

og IOC ... come on! er der virkelig nogen derude der sidder og er ved at skide i bukserne af spænding over hvem der mon blir OL vært??

Det var der ihvertfald i de 4 mulige værtslande

Hernede (Spanien) var stemningen hoej og spaendingen stor igaar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.