Fri til æo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

415 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. oktober 2016

Anonym trådstarter

Åh nej, er det standard at man får lagt æg tilbage på tredje dagen? Jeg er så nervøs nu for lige præcis på den dag skal jeg på et kursus som jeg ikke rigtig kan slippe ud af! Er så ked af det, ved ik hvad jeg skal gøre  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2016

MorTilN

Anonym skriver:

Åh nej, er det standard at man får lagt æg tilbage på tredje dagen? Jeg er så nervøs nu for lige præcis på den dag skal jeg på et kursus som jeg ikke rigtig kan slippe ud af! Er så ked af det, ved ik hvad jeg skal gøre  

Øv noget møg har du prøvet at snakke med din chef om i kan flytte kurset da du skal have lagt æg op eller hør klinikken ad om i vil kunne ryk det en dag. Håber du finder en løsning  

Anmeld Citér

30. oktober 2016

Anonym trådstarter

Viventerpådig skriver:

Øv noget møg har du prøvet at snakke med din chef om i kan flytte kurset da du skal have lagt æg op eller hør klinikken ad om i vil kunne ryk det en dag. Håber du finder en løsning  

Kurset kan ikke flyttes og har fået fri i 2 dage for at de ku sende mig på det kursus. Og jeg kan ikke sige noget til min chef om vores projekt da jeg stadig er i prøveperiode for nyt job og kan ikke risikere mit job håber det er muligt at rykke æo så  

Anmeld Citér

30. oktober 2016

KissMeKissMeKissMe

Jeg har selv kunnet bestemme, om jeg ville have dem op på 2. eller 3.-dagen. Og egentlig også om jeg ville tage chancen og få dem dyrket til blasto. 

Vil gætte på at klinikken er til at snakke med. 

Anmeld Citér

30. oktober 2016

Anonym trådstarter

KissMeKissMeKissMe skriver:

Jeg har selv kunnet bestemme, om jeg ville have dem op på 2. eller 3.-dagen. Og egentlig også om jeg ville tage chancen og få dem dyrket til blasto. 

Vil gætte på at klinikken er til at snakke med. 

Kan nok ik få dem op på 2 dagen, for det er imorgen og de skal først ringe imorgen med status på æggene :s håber de kan ligges op på 4 dagen i stedet 

Anmeld Citér

30. oktober 2016

KissMeKissMeKissMe

Anonym skriver:

Kan nok ik få dem op på 2 dagen, for det er imorgen og de skal først ringe imorgen med status på æggene :s håber de kan ligges op på 4 dagen i stedet 

Ved os ringede de om morgenen og så kom jeg ud samme dag og fik dem lagt op. 

På min klinik var proceduren, at de ringede klokken 9 på 2. dagen og så tog man sammen en beslutning om, om de skulle dyrkes videre eller lægges op samme dag.

Men ellers er 5.-dagen jo også en god mulighed. Jeg krydser fingre.  

Anmeld Citér

30. oktober 2016

tarkoflen

Hvis æggene er gode kan det også være de bliver dyrket til 5. dagen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.