Gravid, men har blødt i 14 dage :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

922 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. oktober 2016

Anonym trådstarter

Jeg er gravid. Er i dag 13+1. Da jeg var 11+1 havde jeg en meget kraftig blødning og kom til akut scanning. Baby havde det fint og de kunne ikke finde ud af, hvor jeg blødte fra. Efterfølgende har jeg været til nakkefoldsscanning og baby er stadig fin og fuld af liv. 

Det der er frustrerende er, at jeg har blødt i 14 dage nu. Ikke lige så kraftigt, som da det startede, men stadig en del, synes jeg.

Er der andre, som har prøvet det, på det her tidspunkt af graviditeten?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2016

xStinepigen

Anonym skriver:

Jeg er gravid. Er i dag 13+1. Da jeg var 11+1 havde jeg en meget kraftig blødning og kom til akut scanning. Baby havde det fint og de kunne ikke finde ud af, hvor jeg blødte fra. Efterfølgende har jeg været til nakkefoldsscanning og baby er stadig fin og fuld af liv. 

Det der er frustrerende er, at jeg har blødt i 14 dage nu. Ikke lige så kraftigt, som da det startede, men stadig en del, synes jeg.

Jeg havde en styrtblødning i uge 13 eller 14. Det kom egentligt efter samleje, men de troede blødning skyldtes evt celleforandringer. Jeg blødte i 14 dage efter, det aidste stykke tid mest pletblødning. Det er enormt skræmmende, men så længe babyerne er okay, skal det nok gå. Min bliver forresten et år om lidt, så alt var helt fint

Anmeld Citér

30. oktober 2016

CC79

Jeg begyndte at bløde i slutningen af 10 uge i den her graviditet. Var til akutskanning som viste baby var ok. Blødte lidt efterfølgende og det gik over i brunt blod. Var til NF-skaning 14 dage senere som viste et hæmatom (blodansamling) var årsagen. Skulle sygemeldes de næste 14 dage og kom så til kontrolskanning i slutningen af 14 uge hvor jeg stadig havde bunt blod men som viste hæmatomet var blevet meget lille, men stadig havde lidt blod der sev ud af det. I 15 uge stoppede det brune blod og er nu i 19 uge. Så havde blod dog mest brunt blod i en måned. Baby har det dog fint og mærker liv hver dag. Har hørt om mange der oplever blødninger uden det får alvorlig betydning.

Anmeld Citér

30. oktober 2016

LineBL

Anonym skriver:

Jeg havde en ret kraftig og voldsom blødning i ugen efter NF. De mener det var et blodkar der bristede, men var ikke sikre. Hvis jeg bevægede mig for meget i ugerne efter, kom der mere blod ud, men de kunne se på scanningen at der var restblod som skulle komme ud også. 

Jeg er i dag 37+2 og lillepigen stor trives ��

Anmeld Citér

31. oktober 2016

Linkaa

Anonym skriver:

Jeg prøvede det en smule senere end du er nu. Jeg vågnede om natten og blødte og kom til scanning samme formiddag. Alt så fint ud, men da jeg kom til scanning en uge efter, stod der et hæmatom (blodansamling). Det er formentlig den der tømte sig og fyldte sig igen. Jeg blev sygemeldt og 1/2 vejs var blødningen absorberet i kroppen igen. Men skulle dog stadig skånes pga plukveer indtil fødslen. 

Min moderkage havde en lille bimoderkage, som kan have været årsagen til ståhejet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.