Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har idag købt en wheat vinterjakke men hvordan er kvaliteten på dem ?
kender slet ikke mærket og butikken er nystartet med børnetøj , så ekspedienten kunne ikke fortælle noget om jakken .
Nogen med kendskab til mærket ??
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
De er super gode og lækre!!! Du vil ikke fortryde !! Wheat og mini a ture er vores favoritter
bøllen skriver: Har idag købt en wheat vinterjakke men hvordan er kvaliteten på dem ? kender slet ikke mærket og butikken er nystartet med børnetøj , så ekspedienten kunne ikke fortælle noget om jakken . Nogen med kendskab til mærket ??
Min datter har en, og jeg synes den er virkelig lækker!
Vik skriver: De er super gode og lækre!!! Du vil ikke fortryde !! Wheat og mini a ture er vores favoritter
Ejjj det lyder godt . Den virker også lækker. Men kender bare slet ikke mærket. Så glæder vi os til at få den i brug :-) har brugt molo de fleste år men dem vil knægten bestemt ikke have mere. Denne var han selv vil med..
MummiT skriver: Min datter har en, og jeg synes den er virkelig lækker!
Den virker også lækker . Men har slet ikke kendskab til mærket så dejligt med lidt info fra andre som kender det. Butikken kunne nemlig ikke rigtig fortælle om mærket.
Nu har jeg ikke vinterjakke med Wheat , men en masse tøj, og et termosæt.. Og det er super lækkert, termosættet er det bedste jeg nogensinde har haft
Min datter har de sidste to år haft wheat som både termotøj, sommerjakke og vinterjakke og vi er mere end tilfreds
Det lyder godt . Så vil vi glæde os til at jakken skal i brug :-)
Super så er det ikke et helt skidt køb. :-) håber vi bliver lige så glade for mærket . Den virker nu også ret så lækker.
bøllen skriver: Det lyder godt . Så vil vi glæde os til at jakken skal i brug :-)
Jaa
Selv i børnehaven fik vi en kommentar med at på vejen, at de ikke havde mærket/set et så lækkert termosæt før.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128