Ventetid på Hvidovre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2016

Bellapige

C85 skriver:

Det kan jeg sagtens forstå, det var jo også det vi gjorde.  Hvor skal I til samtale henne? Vi gik hos Copenhagen Fertility Center. Vi var til samtale og kunne efterfølgende tilmelde os behandling, så det gjorde vi ganske kort tid efter.  I kan jo muligvis være uheldige at ramle ind i noget juleferie, men det fremgår sikkert af klinikkens hjemmeside, om de har nogle lukkedage. Pøj pøj med det i hvert fald! 

Vi skal til samtle på dan fert  Og de sagde at vi kunne gå i gang med det samme efter vi har været til den første samtale.. Men nu må vi se hvad de siger når vi er til samtalen Men jeg er virkelig spændt- jeg aner ikke hvilke prøver osv, og jeg syntes virkelig tiden går laaangsomt  Hvilke prøver skal de bruge inden man kan gå i gang med behandlingen?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2016

C85

Bellapige skriver:

Vi skal til samtle på dan fert  Og de sagde at vi kunne gå i gang med det samme efter vi har været til den første samtale.. Men nu må vi se hvad de siger når vi er til samtalen Men jeg er virkelig spændt- jeg aner ikke hvilke prøver osv, og jeg syntes virkelig tiden går laaangsomt  Hvilke prøver skal de bruge inden man kan gå i gang med behandlingen?

Jeg fik lavet en HSG, der er en røntgenundersøgelse, der viser om der er fri passage i æggelederne (tror jeg nok ). Inden da skal man have lavet en klamydiatest, den må ikke være ret gammel. Jeg skulle også have taget blodprøve ift. stofskifte, hormontal o.l. På klinikken spurgte de også ind til celleforandringer, det har jeg haft, men det betød ikke noget, så længe jeg bliver undersøgt, når det er tid dertil.

Min kæreste skulle bare aflevere en sædprøve. 

Ja tiden kan føles langsom, det må du nok vende dig til - især ventetiden er nok noget af det værste. 

Anmeld Citér

14. november 2016

Bellapige

C85 skriver:

Jeg fik lavet en HSG, der er en røntgenundersøgelse, der viser om der er fri passage i æggelederne (tror jeg nok ). Inden da skal man have lavet en klamydiatest, den må ikke være ret gammel. Jeg skulle også have taget blodprøve ift. stofskifte, hormontal o.l. På klinikken spurgte de også ind til celleforandringer, det har jeg haft, men det betød ikke noget, så længe jeg bliver undersøgt, når det er tid dertil.

Min kæreste skulle bare aflevere en sædprøve. 

Ja tiden kan føles langsom, det må du nok vende dig til - især ventetiden er nok noget af det værste. 

Okay  jeg har lige fået lavet en klamydia test og en Hsg undersøgelse. Så tænker jeg vel bare de skal tage nogle blodprøver  ja vente tiden er det værste af det hele.  Er I igang med behandlingen nu? Eller hvordan var det nu det var? 

Anmeld Citér

14. november 2016

C85

Bellapige skriver:

Okay  jeg har lige fået lavet en klamydia test og en Hsg undersøgelse. Så tænker jeg vel bare de skal tage nogle blodprøver  ja vente tiden er det værste af det hele.  Er I igang med behandlingen nu? Eller hvordan var det nu det var? 

Jamen så har du jo været igennem de fleste prøver.  Vi havde vores 4. insemineringsforsøg her i september og venter nu på, at vi skal til samtale vedr. IVF i overmorgen. Jeg glæder mig så meget! Glæder mig til (forhåbentlig) at få noget mere at vide ift. den kommende proces. Vi kommer dog, uanset hvad, først til i det kommende år, da de har julelukket, men håber så bare på, at det bliver i det første kvartal. Aner ikke om det er realistisk, men jeg håber det! 

Forresten skulle min kæreste også have taget blodprøve ift. Hiv og Hepatitis - prøverne måtte ikke være mere end 2 år gamle.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.